Academia Workshop Sessions continuă pe 27 și 28 aprilie cu o nouă sesiune de training în cadrul căreia 25 de tineri vor învăța cum să își dezvolte un brand personal puternic, care să îi susțină în atingerea proriilor obiectivelor. Cu sprijinul BRD Groupe Societe Generale, participarea la eveniment este gratuită, iar înscrierile se realizează online, până pe data de 18 aprilie, la http://akcees.com/workshop.

Un proiect Akcees realizat cu sprijinul BRD Groupe Societe General, Academia Workshop Sessions a debutat pe 6 și 7 aprilie cu o sesiune de training dedicată dezvoltării abilităților de comunicare. Pe parcursul celor două zile, participanții au învățat de la Paul Olteanu, trainer în cadrul evenimentului, cum să devină buni comunicatori și cum să structureze, formuleze și transmită mesajele către publicul țintă.

“A fost un workshop dinamic, cu un trainer foarte bine pregătit care ne-a furnizat informații relevante și utile, precum și sfaturi practice. Mi-a plăcut modul în care acesta a îmbinat elemente de psihologie cu abilități de comunicare”, a declarat unul dintre participanții la eveniment.

Următoarea sesiune de training din Academia Workshop Sessions este dedicată dezvoltării brandului personal, care poate deveni un instrument puternic pentru orice tânăr, atunci când este dezvoltat conștient și aliniat obiectivelor personale și profesionale.

Sesiunea de training va fi livrată de Paul Olteanu, trainer profesionist, speaker și coach cu mai bine de 8 ani experienţă în training, coaching și consultanță în domenii precum psihologia comunicarii, discurs public, branding personal si dinamici de grup. Paul este unul dintre primii 5 consultanți din Europa certificați în Story-based Transformation Process, o metodologie care folosește poveștile pentru a genera transformări personale și organizaționale rapide. De asemenea, Paul este trainer și coach certificat în Process Communication Model, teorie de personalitate premiată pe care NASA o folosește în selecția și pregătirea echipelor și în training-ul președinților americani.

Prin studii de caz, workshopuri și exerciții, dar și prin experiențe proprii, trainerul îi va ajuta pe cei prezenți să își dea seama ce se află în spatele brandului personal, care sunt pasiunile, valorile și motivațiile lor. Următorul pas este discutarea poziționării personale din perspectiva individului ca brand; se va discuta despre diferențiator, poziționare, nișare sau alegerea mixului de comunicare personală.

„Brandingul personal devine astfel nu un lux rezervat doar directorilor de multinațională şi antreprenorilor, ci o necesitate specifică oricărui om ce îşi doreşte să fie găsit, recunoscut şi remunerat pentru ce ştie să facă cel mai bine”, declară Paul Olteanu.

Studenții și tinerii absolvenți cu vârste cuprinse între 18 și 28 de ani pot aplica pentru a participa gratuit la eveniment completând formularul de înscriere disponibil online la http://akcees.com/workshop până sâmbătă, 18 aprilie. Selecția participanților este realizată de un juriu de specialitate, iar finaliștii vor fi anunțați miercuri, 22 aprilie.

Despre Akcees

Akcees este o organizaţie non-profit care contribuie la formarea de noi generații de antreprenori prin transformarea ideilor inovatoare în afaceri de succes și catalizarea aspiraţiilor antreprenoriale ale tinerilor. Proiectele şi iniţiativele organizaţiei oferă tinerilor cu potenţial antreprenorial acces la educaţie şi experienţă profesională de cea mai bună calitate, oportunităţi de networking, mentorat şi finanţare.

Pentru mai multe informaţii
Cătălina Gaboră | Project Manager | catalina@akcees.com | 0747 07 83 41

Comentarii

comentarii

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here