ViacomCBS Networks International lansează inițiativa #RămânemAlături prin care încurajează publicul să rămână conectat de la distanță

  • Inițiativa promovează solidaritatea prin distanțare socială pentru combaterea răspândirii virusului COVID-19
  • Nickelodeon, Paramount Channel, Comedy Central și MTV difuzează mesaje de informare și își vor adapta conținutul de pe social media pentru educarea publicului
  • Hashtag-ul #RămânemAlături va fi afișat permanent pe ecran
  • Abonații Orange TV și Telekom TV primesc la o selecție de posturi din portofoliul Viacom indiferent de tipul abonamentului

 București, 26 martie 2020: ViacomCBS Network International lansează în România inițiativa #RămânemAlături, parte dintr-o campanie globală de informare a publicului asupra importanței distanțării sociale în contextul pandemiei de coronavirus. Campania constă în mesaje de informare, dar și  în conținut adaptat contextului actual, care vor fi difuzate în această perioadă pe posturile Paramount Channel, Comedy Central și MTV, precum și pe canalele de social media aferente. Inițiativa încurajează solidaritatea prin intermediul divertismentului și are în centru menținerea bunăstării emoționale a publicului. Mesajele de informare pot fi accesate pe paginile de Facebook Paramount Channel, Comedy Central și MTV.

 Special pentru cei mici, Nickelodeon a lansat platforma #AlăturiDeCopii, o inițiativă ce are în centru personajele favorite ale copiilor, gata să ofere familiilor idei de activități potrivite pentru statul acasă, dar și sfaturi de igienă. Inițiativa #AlăturiDeCopii servește ca o platformă care vine în ajutorul părinților, oferind informații adecvate pentru copiii lor, livrate prin intermediul unor video-uri scurte, activități și conținut de Social Media. Printre acestea, se numără și fișe de activități și foi de colorat din seria „Ghicitoarea lui Blue”, care pot fi descărcate și tipărite accesând site-ul bleu.nickelodeon.ro.

Abonații Orange TV și Telekom TV, acces la mai multe posturi TV din portofoliul Viacom indiferent de abonament

Pentru a sprijini inițiativa #RămânemAlături, abonații operatorilor de televiziune Orange și Telekom vor beneficia de acces la o selecție de canale Viacom în lunile martie și aprilie, indiferent de tipul abonamentului. Până pe 20 aprilie, toți telespectatorii abonați la Orange TV vor avea acces la Paramount Channel, Comedy Central, Nickelodeon, Nick Jr și NickToons. Începând cu 29 martie și până la 1 mai, toți abonații Telekom TV vor primi acces  la MTV Live HD, MTV Rocks, Nick HD și VH1 Classic.

În martie, cei mici se pot bucura de seriale și episoade în premieră pe Nickelodeon. Începând cu 30 martie, postul va difuza celebrul serial animat „The Casagrandes”, iar episoade noi ale celui mai îndrăgit show cu super-eroi  „Henry Pericol” vor avea premiera în fiecare duminică, la ora 19.35.

Fanii lui Will Smith sunt invitați să vizioneze episoade ale iconicului „Fresh Prince of Bel Air”, în fiecare zi, de la ora 20.00, pe Comedy Central.

În aprilie, Paramount Channel va difuza o varietate de filme de acțiune precum  „Transformers: Dark Of The Moon” și „Age of Extinction”, „13 Hours: The Secret Soldiers of Benghazi” sau comedii ca „Opposites Attrac” și „Zoolander”.

Despre ViacomCBS Networks International

 ViacomCBS Networks International, parte din ViacomCBS Inc. (NASDAQ: VIAC), cuprinde unele dintre cele mai emblematice branduri din lume. Portofoliul său include Network 10, Channel 5, Telefe, Viacom International Studios, Nickelodeon, MTV, Comedy Central, BET, Paramount Network și Pluto TV, printre altele. Pe lângă serviciile inovatoare de streaming și produse video digitale, ViacomCBS Networks International pune la dispoziție soluții de producție, distribuție promovare pentru parteneri de pe cinci continente și din peste 180 de țări.

Despre Nickelodeon

Nickelodeon, care aniversează 40 de ani de activitate este brandul de entertainment numărul unu pentru copii. Business-ul internațional a pus de-a lungul timpului copiii pe primul loc în orice moment. Compania include postul de televiziune și producție în Statele Unite ale Americii, precum și  produse digitale, cărți și filme. Nickelodeon este urmărit de peste 90 de milioane de oameni în Statele Unite și a fost timp de 22 de ani consecutiv postul TV numărul 1 printre copii. Pentru mai multe informații, puteți accesa: www.nickelodeon.ro .

Nickelodeon este parte a grupului Viacom.

Contact:

Claudia Neagoe, claudia.neagoe@pr.gmp.ro

Comentarii

comentarii