logo_jpgPersoana  ideală ar trebui să fie dispusă să aloce 2-3 ore pe zi pentru activitățile pe care le desfășoară asociația.

Atribuții principale sunt :

-coordonarea și selecția voluntarilor ;

-recrutarea voluntarilor și completarea dosarelor voluntarilor conform legislației în domeniu;

-planificarea și organizarea întâlnirilor cu voluntarii;

-intervievare și evaluări periodice ale voluntarilor;

-orientare și training; -stabilirea și gestionarea relațiilor deja existente ale Asociației cu instituțiile partenere în ceea ce privește practica și voluntariatul (facultăți);

-gestionarea tuturor mailurilor din contul de webmail voluntari@unico.org.ro.

Abilități necesare în lucrul cu voluntarii

  • Abilitatea de a exprima un punct de vedere pozitiv asupra voluntariatului;
  • O bună înțelegere asupra fenomenului de expansiune a sferei voluntariatului și asupra diversificării resurselor comunitare;
  • Bune abilități manageriale;
  • Bune abilități de comunicare;
  • Abilități de relaționare interpersonală;
  • Entuziasm și energie;
  • Abilitatea de a vorbi liber și de a face prezentări în public într-un mod degajat;
  • Familiaritatea cu potențialele resurse din comunitate;
  • Bune deprinderi de analiză a sarcinilor, deoarece munca trebuie divizată în sarcini suficient de mici pentru a fi distribuite voluntarilor;
  • Bune deprinderi de a gestiona și de a lucra cu detaliile (ajustarea orarelor de lucru neregulate ale voluntarilor etc);
  • Deschidere de a prelua și de a adapta idei noi din alte contexte la nevoile speciale ale organizației.

Termenul limită pentru a trimite CV-ul și formularul de aplicație la adresa de email voluntari@unico.org.ro este data de 30 mai 2013, pentru mai multe detalii intrati aici

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here