Persoana ideală ar trebui să fie dispusă să aloce 2-3 ore pe zi pentru activitățile pe care le desfășoară asociația.
Atribuții principale sunt :
-coordonarea și selecția voluntarilor ;
-recrutarea voluntarilor și completarea dosarelor voluntarilor conform legislației în domeniu;
-planificarea și organizarea întâlnirilor cu voluntarii;
-intervievare și evaluări periodice ale voluntarilor;
-orientare și training; -stabilirea și gestionarea relațiilor deja existente ale Asociației cu instituțiile partenere în ceea ce privește practica și voluntariatul (facultăți);
-gestionarea tuturor mailurilor din contul de webmail voluntari@unico.org.ro.
Abilități necesare în lucrul cu voluntarii
- Abilitatea de a exprima un punct de vedere pozitiv asupra voluntariatului;
- O bună înțelegere asupra fenomenului de expansiune a sferei voluntariatului și asupra diversificării resurselor comunitare;
- Bune abilități manageriale;
- Bune abilități de comunicare;
- Abilități de relaționare interpersonală;
- Entuziasm și energie;
- Abilitatea de a vorbi liber și de a face prezentări în public într-un mod degajat;
- Familiaritatea cu potențialele resurse din comunitate;
- Bune deprinderi de analiză a sarcinilor, deoarece munca trebuie divizată în sarcini suficient de mici pentru a fi distribuite voluntarilor;
- Bune deprinderi de a gestiona și de a lucra cu detaliile (ajustarea orarelor de lucru neregulate ale voluntarilor etc);
- Deschidere de a prelua și de a adapta idei noi din alte contexte la nevoile speciale ale organizației.
Termenul limită pentru a trimite CV-ul și formularul de aplicație la adresa de email voluntari@unico.org.ro este data de 30 mai 2013, pentru mai multe detalii intrati aici