marți, martie 19, 2024
Recrutare IQool
AcasăLifeStyleTineri de succesUltimele zile de aplicare la competiţia antreprenorială Future Makers

Ultimele zile de aplicare la competiţia antreprenorială Future Makers

Au mai rămas câteva zile pentru a aplica la competiția de idei antreprenoriale, Future Makers. Termenul limită este 20 mai şi sunt aşteptaţi să aplice toţi tinerii între 20 şi 29 de ani, care au o idee pe care vor să o transforme în realitate, completând formularul de pe www.futuremakers.ro.

Completarea formularului este simplă și tinerii trebuie doar să se gândească bine la ideea lor, să vadă cine ar putea să fie în echipă, să se întrebe cine vor fi clienţii lor şi, foarte important, să spună cum văd ei afacerea lor în viitor. Un juriu format din experți de la World Economic Forum, Oxford și antreprenori români va nota fiecare aplicaţie. Cele mai bune 50 de echipe vor fi invitate să facă parte din programul de incubare Future Makers.

Programul de incubare

În perioada iunie – septembrie dezvoltăm împreună ideile şi afacerile finaliste printr-o serie de ateliere, webinarii şi sesiuni menite să sprijine echipele în construirea unor afaceri ale viitorului. Fiecare echipă va avea alături, în cele 3 luni de incubare, un mentor, antreprenor cu experienţă. Echipele vor avea acces şi la un centru de resurse online, spaţiu de lucru şi un bootcamp de 3 zile alături de celelalte echipele finaliste.

Community voting

Pe durata perioadei de incubare lucrăm împreună pentru a dezvolta video-uri de promovare a fiecărei idei de business. Video-ul care va primi cele mai multe voturi pe site-ul Future Makers va câştiga premiul publicului de 2.500 euro.

Sesiunea de pitch-uri și anunțarea caștigătorilor

Faza finală a competiţiei o reprezintă pitch-urile în faţa juriului şi se va desfăşura în luna noiembrie. În cadrul finalei, juriul va acorda 5 premii de 2.500 de euro fiecare şi premiul cel mare de 5.000 de euro.

„Prin programul Future Makers ne adresăm segmentului de tineri cu vârste cuprinse între 20 și 29 de ani. Dacă vorbim de target-ul tânăr, acesta trebuie să învețe să ia decizii, să știe „ce se fac când se fac mari”. Noi mergem și spre target-ul celor ce se apropie de 30 de ani. Ai terminat facultatea, ai testat anumite lucruri, ești pregătit poate să mergi într-o zonă de antreprenoriat, ai prins lecții din mai multe locuri și vrei să le pui în practică într-o organizație. Sunt nevoi diferite în spectre diferite de vârstă, dar important e să îi aducem la masă, să discutăm despre cum se schimbă România în următorii 5-10 ani, cum se schimbă Europa și lumea, astfel ca deciziile pe care le iau să fie ancorate și în viitor, nu doar în ce văd în jurul lor, nu doar în ce au văzut că merge în trecut sau prin presă sau în generația părinților.”, Oana Țoiu, Curator Global Shapers Bucharest Hub.

Tinerii pot participa la Future Makers chiar dacă fac deja parte din alte programe de acest gen, acceleratoare sau programe de finanțare europeană. Îi putem ajuta să genereze valoare semnificativă ideii lor, având privilegiul de a fi parte dintr-o rețea globală foarte activă. De asemenea încurajăm tinerii să aplice în echipe.

RELATED ARTICLES

Most Popular