Avem plăcerea de a vă invita pe voi, TINERI ANTREPRENORI dornici de relaţionare şi mai ales de creionare a unor relaţii de business durabile, la cea de-a doua ediţie a evenimentului de networking din seria Seven O’clock Networking Events de la Youth Hub!

PENTRU INREGISTRARI ACCESATI FORMULARUL DE MAI JOS:https://qualitynetworking.typeform.com/to/zsrxqh
Seven O'clock Networkingv.2

Tematica acestei ediţii a pornit de la dorinţa tinerilor antreprenori de a cunoaşte detalii despre oportunităţile de finanţare existente în anul 2016. Dacă te afli printre cei interesaţi de acest subiect, nu rata evenimentul Seven O’clock Networking – Oportunităţi de finanţare pentru tinerii antreprenori curajoşi!

De aceasta dată o avem invitată pe Anamaria Răvar, consultant de specialitate în accesarea Programelor de Finanţare Europeană şi Naţională la Youth Hub.

Vă propunem următorul program pentru evenimentul din 17 martie:

6:50 – 7:00 PM – Primirea participantilor

7:00 – 7:10 PM – Deschiderea evenimentului

7:10 – 7:40 PM – Prezentare invitat + Q&A

7:40 – 8:20 PM – Intense Networking

8:20 – 8:40 PM – Casual Networking & Office Tour

Participarea în cadrul evenimentelor Seven O’clock Networking este gratuită, iar accesul este permis doar persoanelor care completează formularul de înscriere şi primesc confirmarea participării. Locurile fiind limitate la un număr de 25 de persoane pe ediţie, ne asumam selectarea participanţilor.

PENTRU INREGISTRARI ACCESATI FORMULARUL DE MAI JOS:

https://qualitynetworking.typeform.com/to/zsrxqh

În cadrul acestei ediţii ai oportunitatea de pitching în faţa participanţilor, prin care prezinţi, timp de 3 minute, activitatea propriei afaceri! Principalele beneficii pe care le poţi obţine sunt:

– încheierea unei vânzări,

– recomandări personalizate de la fiecare participant,

– un loc rezervat la următorul eveniment marca Seven O’clock Networking Events.

Preţ pitching: 50 RON.

„Accesorii” pe care ne aşteptăm să le deţineţi atunci când participaţi la eveniment:

  • Atitudine profesionistă • Cărţi de vizită • Respectarea orei de începere a evenimentului • Dress code Business casual

Comentarii

comentarii

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here