communication

Lumea întreagă este într-o continuă schimbare, mai rapid că oricând, ceea ce determină oamenii de comunicare și PR să țină pasul cu noile tendințe, indiferent de natura lor. Te numeri și tu printre ei? Fie că ești student, masterand sau tânăr profesionist, acum este un bun moment să iți actualizezi în bagajul de cunoștinte și să iei pulsul industriei de comunicare de la noi.

PR & Communication Summit, cel mai mare eveniment de comunicare și relații publice, va prezenta pe 25 februarie tendințele actuale, direcțiile de acțiune ale brand-urilor și soluțiile la provocările momentului. Cele mai noi concepte și lecțiile anului 2020 vor fi surprinse de prezentări consistente și discuții aplicate pentru a oferi o imagine de ansamblu asupra celor mai bune oportunitati din comunicare.

Printre subiectele acestei ediții se numără:

• AGILE PR STRATEGY – Cum planificăm acțiuni pe termen scurt cu efect pozitiv în strategia anuală

• BRAND STORYTELLING – Care sunt noile abordări în comunicarea de brand și corporativă în contextul actual

• EMPLOYEE COMMUNICATION – Ce oportunități și provocări vom avea în comunicarea internă într-un an de telemuncă

• PR TRANSFORMATION – Ce schimbări ne-a adus pandemia și care sunt transformările din PR azi

• EMERGING SOCIAL MEDIA – Cum abordăm noile tendințe în social media și utilizăm în comunicare noile platforme

• NEW MEDIA RELATIONS – Cum aducem valoare în relația cu media când toată comunicarea are loc în mediul online

Printre vorbitorii acestei ediții se numără: Anna Rose Kerr (Creative Director Ketchum London), Cristina Hanganu (Communication & Csr Director Lidl Romania), Gabriela Lungu (Global Creative Director VMLY&R Commerce), Patricia Zegreanu (Marketing & Communication Manager Porsche Romania), Ioana Mănoiu (General Manager GMP PR), Sorana Savu (Senior Partner Premium Communication), Alexandru Păiuș (Senior Partner Image PR), Bogdan Tomoioaga (Executive Director Graffiti PR), Irina Roncea (Managing Director Golin Romania) și Laura Savu (Global Community Manager TikTok).

Peste 1000 de specialiști în comunicare, relații publice și social media, jurnaliști și creatori de conținut și-au anunțat deja participarea. Participarea este gratuită, iar înregistrările se fac online, pe site-ul evenimentului, până pe 24 februarie, in aceasta pagina https://prsummit.ro/participare

Conferința este organizată sub conceptul evenimentelor „fară atingere”, ce țin cont de normele de distanțare socială și de siguranță tuturor persoanelor implicate, de la staff la vorbitori. Conceptul propune vorbitorilor o experiență pe scena apropiată de cea a unei conferințe clasice, gândită însă că o apariție live într-un studio TV.

PR & Communication Summit este un eveniment prezentat de Lidl România, creat cu sprijinul GMP PR, Golin, Graffiti PR, Image PR, Premium Communication și în parteneriat cu Nespresso și Skoda.

Mai multe informații despre eveniment, agenda și vorbitori sunt disponibile aici.