Publicitatea este ca aerul. Este peste tot în jurul nostru. Ajungem să nu o mai băgam în seamă.
Totuși, nicio firma nu poate trăi fără publicitate timp îndelungat. La fel și un înotator de performanță pare că rezistă fără aer mai mult timp, el de fapt și-a optimizat respirația și consumă chiar mai mult oxigen decât o persoană normală. Dar o face în condiții de performanță.
Numărul firmelor care își gestionează singure activitățile de publicitate a crescut enorm de la an la an. Acestea au la dispoziție aproape toate uneltele necesare pornirii și gestionării unei campanii de publicitate în câteva minute.
Harta publicității este foarte dinamică. Globalizarea a pătruns și aici, poate chiar mai mult decât în alte industrii. Providerii locali de spațiu publicitar sau servicii publicitare sunt chiar mai numeroși decât în trecut însă ei se confruntă cu o scădere a ponderii businessului lor în fața celor globali.
În același timp providerii globali, de obicei cu o anvergură foarte mare, sunt nevoiți să automatizeze cât mai mult relația provider – client pentru a putea gestiona volumele mari de interactivitate, pierzând avantajele contactului uman, nemijlocit cu partenerii de afaceri.
În aceste condiții toată lumea are nevoie de un loc de întâlnire, de informare și de împrietenire.
Târgul de Publicitate al României este organizat în acest fel: un loc în care providerii din industria publicității au ocazia să expună managerilor interesați de publicitate argumentele și ofertele care să îi ajute în luarea deciziilor.
Târgul va avea loc pe 29 noiembrie 2016 în București și face parte dintr-o serie complexă de evenimente de advertising, http://AD.events , care pe parcursul a 2 luni vor include competiții de publicitate, interviuri și dezbateri live, un masterclass și o gală de premiere a performanței în industrie.
Organizatorii vor crea condiții pentru interacțiunea dintre managerii companiilor care își gestionează singuri campaniile publicitare și expozanții care vor prezenta idei și soluții inovatoare, adaptate momentului atât în ceea ce privește noile tehnologii cât și trendurile de comunicare.
Nu în ultimul rand, în cadrul târgului vizitatorii vor beneficia de oferte special concepute pentru acest eveniment.
Ziua petrecută în cadrul târgului va însemna o zi specială pentru toți vizitatorii deoarece, pe lângă afaceri, vor avea ocazia să participe la un masterclass despre publicitate (AD.master), să se implice în dezbateri live cu public (AD.talks) și să își încheie ziua în mod festiv la gala de premiere (AD.awards).
În cursul lunii august, vizitatorii târgului pot obține acces gratuit prin înscriere pe site-ul evenimentelor http://AD.events .
Seria de evenimente AD.events este organizată de către 4.EVENTS, divizia de evenimente a Clero Vision. Din cadrul aceleiași companii mai face parte si proiectul FLEXI.LIVE, care se ocupă de producția video live pentru evenimente din România, Elveția, Olanda, Franța, Austria, Cehia, Ungaria.