Târg de carte și jucării în librăriile CLB din cele șase sectoare ale capitalei

targ clb afis

În perioada 1 mai – 30 iunie, Compania de Librării București (CLB) lansează, pentru al doilea an la rând, Târgul de carte și jucării pentru copii.

Evenimentul își propune să consolideze relația Companiei de Librării București cu iubitorii de carte și produse de divertisment din cele șase sectoare ale capitalei, oferindu-le acestora ocazia de a cumpăra produse la prețuri speciale, chiar de la librăria „de la colțul blocului”.

Unsprezece edituri și un producător de jocuri s-au alăturat inițiativei – ei vor oferi în această perioadă reduceri de 20% pentru cărțile și, respectiv, jocurile din portofoliu. În total, peste 1500 de produse vor beneficia de reducere.

Nu în ultimul rând, cei care pășesc pragul librăriilor din rețeaua CLB pot să participe la o tombolă, la care înscrierea se face pe baza unui bon fiscal de la CLB, din perioada 1 mai – 30 iunie; câștigătorii au șansa de a câștiga vouchere de cumpărături în valoare de 100, 200 sau 300 de lei, data extragerii urmând să fie anunțată pe blog-ul companiei,www.clb.ro.

„Târgul de carte pentru copii este un proiect relativ nou, însă este un proiect care s-a bucurat de succes anul trecut și are un potențial real de a deveni un eveniment de tradiție în rețeaua noastră. Am realizat că era o nevoie foarte mare de o astfel de acțiune în librăriile de cartier, de lângă casă, în care copii, părinții și bunicii să se bucure de o ofertă bogată și variată de carte. Ne dorim astfel să încurajam lectura și în afara școlii și speram să îi atragem pe micii cititori și să le insuflăm dragostea pentru citit”, Marieta Seba (Director General CLB).

Editurile participante la târg sunt dintre cei mai cunoscuți și vechi parteneri ai Companiei de Librării București: Editura ALL, Editura Aquila, Editura Corint, Curtea VechePublishing House, Didactica Publishing House, Editura Girasol, Editura Litera, Editura Nemira prin intermediul Nemi, Editura Niculescu, Editura RAO și Editura Rosetti. Cărțile lor se adresează tuturor copiilor cu vârste cuprinse între 4 și 14 ani: de la preșcolari, cărora le citesc adulții, la primii cititori de cărți ilustrate și terminând cu pasionații de aventuri și romane Fantasy – toți vor găsi în oferta campaniei ceva numai bun de citit în această primăvară.

Producătorul de jocuri Noriel va atrage cumpărători cu produse care se adresează copiilor cu vârstele între 6 – 12 luni, 1 – 2 ani și, firește celor mai mari. Pentru aceștia din urmă, oferta de jocuri este variată (reducerea la produsele Noriel se aplică doar în perioada 15 mai – 15 iunie).

Comentarii

comentarii