Storyscapingul prinde glas la CNSC, alături de specialiștii Comunicării

0
637

Storyscapingul prinde glas la CNSC, alături de specialiștii Comunicării

Nume mari din industria Comunicării vor dezbate conceptul de Storyscaping la cea de-a 12-a ediție a Congresului Naţional al Studenţilor la Comunicare, pe 23 și 24 aprilie, la Universitatea Europei de Sud Est Lumina (Șoseaua Colentina, 64b). Toate informațiile despre eveniment se regăsesc pe site-ul cnsc.primeromania.ro, iar înscrierile se fac prin completarea formularului de pe site.

Prima conferinţă, Storyscaping: lumea de poveste a brandurilor, îi are ca invitaţi pe Paul Markovits (Vicepreşedinte Marketing, Carlsrom) şi pe Lorand Balint (Managing Director, Leo Burnett). În cadrul conferinţei, studenţii vor avea ocazia să afle ce presupune acest concept, cum a apărut în România și ce metode folosesc brandurile pentru crearea unor lumi proprii, în care să îi integreze pe consumatori și să îi aducă mai aproape de valorile lor.

Cea de-a doua conferinţă, intitulată Transmedia storytelling: un singur mesaj, platforme multiple, va fi susţinută de către Iulian Pădurariu (Managing Partener, MARKS), Sorin Psatta (Integrated Communication Director, Graffiti BBDO) şi Vasile Alboiu (Creative Director, Seniorhyper), invitaţi ce vor surprinde importanţa implicării consumatorului în strategia de brand, precum şi interacţiunea permanentă cu acesta, prin intermediul tuturor canalelor de comunicare. Mai mult decât atât, această conferinţă analizează impactul pe care îl poate avea utilizarea simultană a canalelor disponibile pentru transmiterea mesajului și tehnicile folosite pentru ca mesajul să fie unitar și coerent.

A treia conferinţă, Visual storyscaping: de la crearea unor reclame la crearea unor poveşti, îi are ca invitaţi pe Ştefan Vasilachi (Head of Art, Geometry Global), Sebastian Olar (Group

Creative Director, McCann Erickson) şi Arpad Rezi (Senior Art Director, McCann Erickson). În cadrul acestei conferinţe, invitaţii vor analiza conexiunile emoţionale în crearea unui vizual, adaptarea mesajului la public și transformarea brandului într-un lovemark, prin Storyscaping. Toate acestea vor fi completate de exemple de branduri cu o identitate vizuală de remarcat.

Ultima conferinţă, Storyscapingul: noua strategie în construirea unui brand de succes, este susţinută de către Bianca Dumitraşcu (Art Director, Leo Burnett), Valentin Radu (CEO, Marketizator) și Matei Psatta (Digital Strategy&Social Media Director, Leo Burnett). Invitaţii vor surprinde punctual avantajele şi dezavantajele acestei strategii, povestea împărtăşită dintre brand şi consumator, efectele pe care le are asupra imaginii unui brand, precum şi concluzii şi previziuni ce vizează domeniul.

Conferințele vor fi completate de studiile de caz, care le vor oferi participanților ocazia să înțeleagă și mai bine tema congresului. Evenimentul va include două studii de caz, câte unul în  fiecare zi: Dacia, despre campania Parfum de poveste, susținut de către Raisa Beicu (Specialist PR Dacia) și Mihai Costache (Copywriter Publicis), și Grolsch, despre platforma Experimentalist.ro, susținut de către Andrei Lăscuț (Brand Manager Grolsch).

Participanții vor beneficia de o experiență completă în cadrul workshopurilor, unde vor pune în aplicare principiile învățate în crearea unei strategii de tip Storyscaping. Workshopurile se vor desfășura simultan, în ambele zile de eveniment, începând cu ora 16:00. Participanții pot alege să participe la unul dintre următoarele workshopuri susținute de: Dacia, Ursus, iLeo, Geometry Global, Interactions, Atelier 7, Pastel, Mercury 360 și McCann Erickson.

Mai multe detalii despre eveniment și despre modalitățile de înscriere puteţi afla pe site-ul cnsc.primeromania.ro. Înscrierile se fac până pe data de 17 aprilie 2015, iar taxa poate fi achitată până pe data de 22 aprilie 2015.

Pentru mai multe detalii, vă rugăm contactaţi:

Andreea Toia

Project Manager CNSC

0758 437 788

andreea.toia@primeromania.ro