Sursă foto: www.fitness.com

Am fost mereu genul de persoană care a iubit să facă sport, să meargă la sală, sa iasă la alergat, să joace fotbal sau pur și simplu să danseze. Îmi place să fiu activă și să mă mențin în formă. În timpul liceului aveam timp să fac sport chiar și de două ori pe zi: dimineața și seara. De când m-am mutat însă la București, lucrurile s-au mai schimbat.

Am intrat la facultate, unde am un program foarte încărcat, de multe ori este haos, fac voluntariat într-o asociație studențească, scriu pentru Iqool, pentru blogul meu și mai nou am și un job part-time. Programul meu s-a schimbat deci destul de mult după cum vă puteți da singuri seama.

Astfel și „viața mea sportivă” a avut de suferit. Am început să merg din ce în ce mai rar la alergat. Iar pentru a merge la sală de asemenea ar trebui să îmi reorganizez programul, lucru nu tocmai ușor de făcut. Am devenit din ce în ce mai ocupată cu proiecte, task-uri, articole și treptat, am început să-mi neglijez vechile obiceiuri. Știu la ce vă gândiți. Erau doar scuze în acele momente pentru că nu știam cum să îmi gestionez timpul mai bine, însă you live, you learn.

Acum câteva săptămâni am realizat ca deși va fi o provocare, va trebui să reintegrez sportul în viața mea.

Cu alte cuvinte: Gata cu scuzele!

Așa am descoperit sfântul și magicul YouTube, care este în momentul de față principala mea sursă de inspirație în materie de sport. Găsesc acolo mii de clipuri scurte care mă ajută să includ sportul în viața mea aglomerată.

Știu că un program încărcat înseamnă oboseală și lipsă de motivație la sfârșitul zilei, dar există foarte multe variante pentru oricine. De la cinci minute, până la maximum o oră, voi lista mai jos câteva videoclipuri care mă ajută să mă mențin în formă.

  • Cardio Workout-30 minute. Este o rutină destul de solicitantă pentru un începător, dar este foarte eficientă. Îmbină mișcări diversificate care ajută în procesul de slăbire și de tonifiere a mușchilor. Cine nu are timp de 30 de minute de sport?

  • Butt workout-5 minute. Ce înseamnă 5 minute de sport înainte de somn? O nimica toată. Chiar și cea mai ocupată persoană poate include în viața sa aceste exerciții fizice care sunt foarte eficiente.

 

  • Abdomen-10 minute. Nu trebuie să uităm nici de tonifierea mușchilor abdominali, iar această rutină este perfectă pentru o persoană cu un program încărcat. Nu durează mai mult de 10 minute, dar atenție, exercițiile au un grad destul de ridicat de dificultate.

  • Spate, piept, umeri- 12 minute. Deși tindem să neglijăm această parte a corpului nostru, mușchii din aceste zone trebuie și ei tonifiați. Cu acest videoclip veți reuși să lucrați partea superioară a corpului în doar 12 minute.

  • Brațe-12 minute. Acest videoclip este foarte eficient din două motive. Nu numai că durează doar 12 minute, dar nu ai nevoie nici de echipament sportiv (greutăți) pentru realizarea workout-ului. Ce poate fi mai la îndemână de atât?

  • Picioare-17 minute. Fetelor, vine vara! Ne dorim picioare tonifiate, nu-i așa? Le putem aveam cu doar 17 minute de exerciții foarte eficiente. Let’s work out!

  • Dance Workout- 30 minute. Dacă te plictisești făcând exerciții obișnuite, am găsit rutina potrivită pentru tine! Fă sport în timp ce dansezi și te tonifiezi într-un mod diferit și special. 30 de minute de distracție și de bunăvoie.

Am inclus aici toate videoclipurile care mă inspiră să fac sport chiar și cu programul încărcat pe care îl am. Nu urmez o regulă în ceea ce le privește. Pur și simplu aleg unul și mă distrez făcând mișcare. Există timp pentru sport. Ne trebuie doar puțină motivație și răbdare.

Voi ce metode folosiți pentru a integra sportul în viața voastră aglomerată?

P.S: Acesta este doar modul în care fac eu lucrurile, nu sunt expertă în domeniu. 🙂

Comentarii

comentarii

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here