SocialPedia21: o nouă ediție adaptată noului context, online. Ediția 21 a SocialPedia, singura conferință lunară de social media din România, are loc pe 15 decembrie 2020, de la ora 18:00, live pe ZOOM. Speakerii acestei ediții sunt: Maurice Munteanu, Fashion-Editor ELLE România, Gabriela Lungu, Founder WINGS Creative Leadership Lab & Global CD Geometry UK, Teodora Istrati, creator de conținut @Teo’s Kitchen și Madi Rădulescu, Managing Partner MMM Consulting.
În 2020 campaniile de influencer marketing reprezintă o componentă vitală în strategia de comunicare a unui brand. Creatorii de conținut relevanți pentru business pot genera vizibilitate și conversii, atunci când sunt implicați în campanii care li se potrivesc. Dar cine ia cele mai bune decizii în ceea ce privește conținutul publicat și influencerii aleși?
Influencerii sunt lideri de opinie pentru comunitățile lor, pe care le cunosc cel mai bine. Dar cum reușesc să ajungă acolo și cum pot aborda provocările apărute pe parcurs? Pentru că, să nu uităm, sunt tot oameni și ei duc la rang de artă comunicarea “human to human”.
Invitații SocialPedia21 vor discuta despre toate aceste lucruri și vor încerca să răspundă la întrebări precum:
- Ce este o strategie de Influencer Marketing și cum trebuie să arate ea?
- Ce obiective are o strategie de Influencer Marketing și cum să urmărim rezultatele?
- Cum poți implica influencerii în strategia brandului?
- Cum să îți dezvolți propriile proiecte de content, în calitate de influencer?
- Ce înseamnă să comunici convingător și eficient? Cum devii un lider în domeniul tău?
- Cum ne adaptăm profesional situațiilor neprevăzute care apar, inclusiv în pandemie?
“Toată lumea își dorește campanii de Influencer Marketing pentru branduri, însă care este cheia succesului în acest domeniu? Ce au de spus brandurile, pe de o parte, și influencerii, de cealaltă parte? Este foarte important să existe o comunicare constantă, relevantă și consistentă pentru ca rezultatele să fie vizibile. Invitații noștri vor discuta despre toate aceste aspecte. În plus, am ales să vorbim și despre leadership și abordarea corectă a provocărilor profesionale ce apar în această perioadă plină de neprevăzut. Ne dorim să aducem informații prețioase participanților, direct de la specialiști din domeniu.”, declară organizatorii evenimentului.
Maurice Munteanu, Fashion-Editor ELLE Romania, vorbește despre implicarea influencerilor în strategiile de brand și despre colaborarea de lungă durată pe care o are cu Answear România.
Gabriela Lungu, Founder WINGS Creative Leadership Lab & Global CD Geometry UK, aduce partea tehnică și perspectiva specialistului în campaniile de influencer marketing.
Madi Rădulescu, Managing Partner MMM Consulting, vorbește despre componenta de smart leadership și despre adaptarea la job/ca antreprenor/freelancer într-o lume în continuă schimbare.
Teodora Istrati, creator de conținut @Teo’s Kitchen, povestește despre campaniile de influencer marketing în care este implicată și despre crearea conținutului de calitate în acest domeniu.
Biletele pentru SocialPedia21 sunt disponibile online și pot fi cumpărate de aici: https://socialpedia.eu/socialpedia-21/
Despre Speakeri
Maurice Munteanu, Fashion-Editor ELLE Romania
Maurice Munteanu este Fashion-Editor ELLE România de 17 ani, iar de 3 ani este jurat în cadrul celui mai cunoscut show de modă din România, ”Bravo, ai stil!”. De-a lungul timpului a colaborat cu cei mai cunoscuți români pe partea de imagine, a realizat sute de campanii publicitare și face parte din board-ul creativ al Romanian Design Week. De asemenea, Maurice predă cursuri de estetică & styling la Atelierele Ilbah.
Gabriela Lungu, Founder WINGS Creative Leadership Lab & Global CD Geometry UK.
Gabriela Lungu este expert în comunicare integrată, în prezent cu sediul în Londra, cu un background puternic în advertising, experiență de brand, digital și social, marketing și PR. A lucrat întâi în România, apoi în afara țării. Are peste 20 de ani de experiență, dintre care 15 ani de senior leadership pe care îi folosește acum pentru a le da aripi brandurilor și profesioniștilor din întreaga lume. Gabriela este și antreprenor, punând bazele a două companii de succes de-a lungul timpului.
Madi Rădulescu, Managing Partner MMM Consulting
Madi este un facilitator, trainer și coach de echipă experimentat care adună peste 25 ani de experiență de lucru cu leaderi în companii mari, multinaționale. Activează de peste zece ani în calitate de coach executiv, și în 2019 i-a fost acordat premiul Gold Coach Award conform Romanian L&D Industry survey la care au participat peste 570 manageri și specialiști de resurse umane. Este pasionată de dezvoltarea leaderilor, de impactul pe care îl poate crea dând acestora acces la perspective multiple, la propriile resurse, sprijinindu-i să își asume rolul cu încredere înțelegându-și propriile valori și credințe.
Teodora Istrati, creator de conținut @Teo’s Kitchen
Teodora Istrati este de 13 ani autoarea blogului Teo’s Kitchen, unul dintre cele mai cunoscute si iubite bloguri din România. Pe lângă asta, Teo este mama lui Luca și Luna, doamna Don, Gospo-Diva și Wonder-Woman.
Eveniment powered by KISS FM & sponsored by ANSWEAR
Parteneri: Liliac, Măscuța Veselă, 166blanc, Eisberg
Parteneri Media: Zile si Nopti, Doza de Comunicare, IQAds, MORE Networking, IQool, Flawless, SocialWeb.ro, ASC
Despre SocialPedia
SocialPedia este singura conferință lunară de social media din România, eveniment dezvoltat de Sabina Cornovac și Iulia Stănescu. Premiat la Webstock 2018, proiectul s-a transformat într-un eveniment lunar, unde oameni de succes din online împărtășesc secretele muncii din spatele ecranului. Obiectivul nostru? Sã contribuim la creșterea calitativă a comunității de social media din țară.
Despre organizatori
Sabina Cornovac
De aproape 13 ani creator de conținut și social media specialist, Sabina Cornovac se dedică dezvoltării de proiecte educative pentru comunitatea de social media din România și este adepta conceptului de comunicare Human2Human. Sabina scrie pe https://www.sabinacornovac.ro/ și este creatoarea comunității #SocialPedia.
Despre Iulia Stănescu
Iulia Stanescu este digital communications consultant. Are un puternic background în jurnalism online și PR. Cu peste 13 ani de experiență în comunicarea digitală, Iulia crede cu tărie în conținutul original și în interacțiunea dintre oameni, atât online, cât și offline. De doi ani de zile a început să lucreze pe cont propriu și are în portofoliu clienți din zona culturală, turism, educație financiară, antreprenoriat, evenimente și fotografie