SocialPedia 34: Cum îți organizezi viața profesională în 2022, cu Mădălina Preda și Andreea Chiuaru

0
33
SocialPedia 34: Cum îți organizezi viața profesională în 2022, cu Mădălina Preda și Andreea Chiuaru

”Let’s plan for 2022" este tema ediției 34 a SocialPedia. Evenimentul este dedicat
tuturor pasionaților lumii digitale și are loc online, pe 15 februarie 2022, de la ora 18:30.
Speakerii acestei ediții sunt: Mădălina Preda, CPO®-CD, Time Management/
Planning Expert, și Andreea Chiuaru, Content Strategist & Digital Storyteller.
Conform unei cercetări realizate de Dr. Joseph Ferrari, 20% dintre persoane își
amână task-urile și își asumă acest aspect. Care sunt cauzele? Proasta organizare a timpului,
lipsa motivației, incapacitatea de concentrare, anxietatea, frica, așteptările nerealiste.
Același studiu susține că procrastinarea pe termen lung poate afecta sănătatea fizică
și mentală, din cauza mecanismelor de adaptare ineficiente, care pot fi percepute ca stres.
Iar un studiu realizat de Darius Foroux pe un grup de 2219 persoane dezvăluie că
88% dintre angajați și 76% dintre antreprenori au tendința să procrastineze cel puțin o oră
pe zi.
De aceea, realizarea unui plan și parcurgerea tuturor etapelor este esențială pentru
concentrare și eficiență. De asemenea, pentru specialiștii din digital, organizarea
conținutului este esențială. La fel și lista de “to do”.
Care sunt avantajele unor astfel de planuri? Relaxare personală și profesională,
creșterea concentrării, creșterea clarității, creșterea productivității și atingerea unui
echilibru între muncă și viață personală.
Vom aborda toate aceste subiecte alături de speakerii noștri:

● Cum îți organizezi viața profesională atunci când lucrezi în digital?
● Cum organizezi și planifici conținutul din social media?
● Cât de importante sunt calendarul editorial și lista de "to do"?
● Cum să nu mai procrastinezi?
● Cum te mobilizezi atunci când simți că nu ai chef?
● Cum îți organizezi munca și viața personală, astfel încât să nu te strezezi?
"După ce am luat o binemeritată pauză în luna ianuarie și am supraviețuit celebrelor
Blue Monday și Ditch New Year’s Resolutions Day, revenim în forță în luna februarie cu o
ediție despre planificare și organizare, pentru a reuși să fim mai eficienți la job și în viață.
Din ce în ce mai mulți specialiști în digital (și nu numai) încep să se simtă copleșiți de
volumul de muncă și nu reușesc să-și facă un plan clar despre cum vor să abordeze situația.
Ajung să procrastineze, depășesc deadline-urile și nu se organizează astfel încât să-și

termine task-urile la timp. Cele două invitate ale ediției vor oferi sfaturi utile, care pot fi
aplicate atât la job, cât și în viața de zi cu zi. ”, declară organizatorii evenimentului.
Înscrierile gratuite se fac aici: https://socialpedia.ro/socialpedia-34

Despre Speakeri

Mădălina Preda, CPO®-CD, Time Management/Planning Expert
Mădălina Preda este deschizător de drumuri în domeniul organizării și planificării
profesioniste în România, cu peste 10 cursuri și workshopuri create și livrate în ultimii 3 ani
către companii și oameni obișnuiți.
Andreea Chiuaru, Content Strategist & Digital Storyteller
Andreea Chiuaru este Content Strategist și Consultant în Social Media, dar preferă
denumirea de Digital Storyteller – om care te ajută să-ți spui mai bine povestea în mediul
digital. Călătoria ei în online a început în urma cu mai bine de 10 ani, cu un blog personal,
înainte să știe că scrisul este o meserie și că se pot câștiga bani din asta. Din 2020 a pornit-o
pe calea antreprenoriatului. Din acest an a decis să se implice și mai mult în a ajuta
antreprenorii să-și spună povestea pe social media, printr-o certificare în Coaching
Transformațional.
Partener Media: Kiss FM
Parteneri Media: Zile şi Nopti, Doza de Comunicare, IQAds, IQool, Flawless, SocialWeb.ro,
ASC

Despre SocialPedia

SocialPedia este un proiect educațional dedicat tuturor pasionaților și specialiștilor în digital
din România. Premiat la Webstock 2018, proiectul s-a transformat într-un eveniment lunar,
unde oameni de succes din online împărtășesc secretele muncii din spatele ecranului.
Obiectivul nostru? Sã contribuim la creșterea calitativă a comunității de digital din țară.
Despre organizatori
Sabina Cornovac
De aproape 14 ani creator de conținut și social media specialist, Sabina Cornovac se dedică
dezvoltării de proiecte educative pentru comunitatea de social media din România și este
adepta conceptului de comunicare Human2Human. Sabina scrie pe
https://www.sabinacornovac.ro/ și este creatoarea comunității #SocialPedia.

Despre Iulia Stănescu

Iulia Stănescu este digital communications consultant. Are un puternic background în
jurnalism online și PR. Cu peste 13 ani de experiență în comunicarea digitală, Iulia crede cu
tărie în conținutul original și în interacțiunea dintre oameni, atât online, cât și offline. De doi
ani de zile a început să lucreze pe cont propriu și are în portofoliu clienți din zona culturală,
turism, educație financiară, antreprenoriat, evenimente și fotografie