Influencer Marketing la SocialPedia 26

Ediția 26 a SocialPedia are loc pe 18 mai 2021, de la ora 18:30 și este sponsored by Lidl România. Speakerii acestei ediții cu tema “Influencer Marketing în 2021” sunt: Alexandra Ion – Digital Manager Golin, Roxana Hurducaș – auditor și consultant marketing & comunicare, Ștefana Teodoroiu – Content Creator și Cristian China Birta – co-founder Kooperativa 2.0.

Cum a evoluat industria de Influencer Marketing în ultima perioadă și cum s-au descurcat brandurile, agențiile, specialiștii în comunicare și influencerii? 

Se așteaptă ca nișa de Influencer Marketing să crească până la o valoare de 13,8 miliarde de dolari în 2021, conform Influencer Marketing Hub. 59% dintre branduri au alocat buget doar pentru content marketing, iar 79% dintre ei îl alocă doar campaniilor de influencer marketing. În plus, 56% dintre branduri folosesc aceiași influenceri pentru mai multe campanii, dezvoltând o relație de lungă durată. Chiar și așa, 36% dintre branduri la nivel global încă au tendința să-i plătească pe creatorii de conținut cu produse gratuite sau cu discounturi la produsele scumpe.

Invitații SocialPedia 26 vor discuta despre toate aceste lucruri și vor încerca să răspundă la întrebări precum:

  • Care sunt principiile de bază ale Influencer Marketing în 2021?
  • De ce e important ca Influencer Marketing să facă parte din strategia de Marketing?
  • Ce tip de obiective pot fi atinse prin Influencer Marketing?
  • Ce așteptări au brandurile de la colaborarea cu un influencer?
  • Cum te reinventezi în Influencer Marketing?
  • Cum măsori rezultatele unei campanii de Influencer Marketing?
  • Care sunt cele mai importante cifre din industria de Influencer Marketing?

Influencerii, creatorii de conținut, KOLs, celebrități, indiferent cum îi numim, ei sunt partenerii brandului pentru care comunică, iar acesta trebuie să fie primul lucru la care oamenii de marketing trebuie să se gândească atunci când își aleg colaboratorii și să se asigure că parteneriatul bifează obiectivele brandului, iar partenerul bifează valorile acestuia. Fie că vorbim despre o campanie one time sau despre o comunicare ongoing sau always on, imaginea brandului este asociată cu imaginea colaboratorului și trebuie să ținem minte că online-ul nu iartă, cu atât mai puțin social media., declară Alexandra Ion, Digital Manager Golin.

„Discuțiile despre industria de Influencer Marketing sunt mereu provocatoare. Există mulți influenceri și creatori de conținut foarte buni în România, așa cum există și agenții sau clienți care respectă relația profesională pe care o au cu aceștia. În același timp, există prea multe exemple negative din care sperăm măcar să învățăm cum să nu le mai repetăm. La SocialPedia 26 vrem să descoperim care sunt toate perspectivele acestei colaborări. Am invitat alături de noi un influencer și trei specialiști care ne vor oferi insight-uri prețioase despre industrie.”, declară organizatorii evenimentului.

 

Biletele sunt disponibile online și pot fi cumpărate de aici:   https://socialpedia.ro/socialpedia-26/  

 

Despre Speakeri

Alexandra Ion este om de comunicare cu o experiență de 10 ani în domeniu, dintre care 6 ani în social media și digital PR. Din echipa Golin face parte de mai bine de 3 ani, perioadă în care simte că s-a dezvoltat cel mai mult din punct de vedere profesional și este bucuroasă să face parte dintr-o echipă alături de care învață lucruri noi zi de zi și dezvoltă proiecte cu care se mândresc cu toții. Pasiunea pentru social media a venit când nu știa prea bine ce presupune, dar a atras-o rapid în vârtejul de activități creative și noutăți spectaculoase, și încă o ține prinsă acolo.

Roxana Hurducaș a înființat și conduce, în prezent, departamentul de marketing și comunicare al SPIA, liderul noii generații de investigatori privați din România, după ce, timp de peste 10 ani, a fost Marketing&PR Manager al FAN Courier. Auditor și consultant de marketing și comunicare, Roxana are experiență în coordonarea departamentelor de marketing, a managementului de brand și a campaniilor de comunicare, în comunicarea de criză, gestionarea relației cu presa și key opinion leaders, organizarea evenimentelor și comunicare internă.

Ștefana Teodoroiu are o prezență online de peste 10 ani. A prins perioada în care totul era despre hobby și dorința de a împărtăși lucruri și îi place să creadă că și-a păstrat aceste valori, în ciuda faptului că totul a devenit și job pentru ea. Este aici să ajute și să aducă o doză de pozitivitate realistă oricui ajunge pe paginile ei.

Cristian China Birta este blogger pe cristianchinabirta.ro, antreprenor cu agenția de comunicare integrată Kooperativa 2.0, trainer și speaker.A organizat în cei 15 ani de consultanță peste 500 de campanii cu și pentru influenceri. În același timp, a participat ca influencer la peste 200 de campanii. Și a scris prima carte despre influencer marketing din România, ”Ce ne facem, domle, cu influencerii ăștia?”.

Eveniment sponsored by Lidl România

Parteneri Media: Zile și Nopți, Doza de Comunicare, IQAds, IQool, Flawless, SocialWeb.ro, ASC

Powered by KISS FM

 

Despre SocialPedia

SocialPedia este un proiect educațional dedicat tuturor pasionaților și specialiștilor în digital din România. Premiat la Webstock 2018, proiectul s-a transformat într-un eveniment lunar, unde oameni de succes din online împărtășesc secretele muncii din spatele ecranului. Obiectivul nostru? Sã contribuim la creșterea calitativă a comunității de social media din țară.

Despre organizatori

Sabina Cornovac

De 13 ani creator de conținut și social media specialist, Sabina Cornovac se dedică dezvoltării de proiecte educative pentru comunitatea de social media din România și este adepta conceptului de comunicare Human2Human. Sabina scrie pe https://www.sabinacornovac.ro/ și este creatoarea comunității #SocialPedia.

Despre Iulia Stănescu

Iulia Stanescu este digital communications consultant. Are un puternic background în jurnalism online și PR. Cu peste 13 ani de experiență în comunicarea digitală, Iulia crede cu tărie în conținutul original și în interacțiunea dintre oameni, atât online, cât și offline. De doi ani de zile a început să lucreze pe cont propriu și are în portofoliu clienți din zona culturală, turism, educație financiară, antreprenoriat, evenimente și fotografie