Snapchat-ul cel de toate zilele

0
408
Snapchat-ul cel de toate zilele

Snapchat-ul cel de toate zilele

Toată lumea a auzit de Snapchat. Toată lumea știe că Snapchat-ul este una dintre cele mai populare și utilizate aplicații din câte există în acest moment. Suntem înconjurați de telefoane, trăim în Era Tehnologiei, suntem „bântuiți” , deci nu o conștientizăm, dar noțiunea de „Snapchat” este omniprezentă. Unii tineri se declară obsedați de celebra aplicație, alții nu vor să recunoască adevărul evident, iar celei de-a treia categorie nu îi pasă de noile trend-uri.

Și acum am coșmaruri când mă gândesc la efectul „cățel”. A fost o perioadă ciudată, 99% din poveștile pe care le urmăream mă scoteau din sărite, căci erau poze sau filmulețe cu fața de cățeluș. Tuturor le stă bine cu acest efect, nu mă înțelegeți greșit, însă devine plictisitor să privești același lucru, zilnic.

Dacă nu e cățelul, atunci e face swap; unul dintre preferatele mele, după coronița cu flori, bineînțeles. Râzi până te doare burta, e imposibil să nu iubești să-ți schimbi fața cu a altcuiva. Mai ales când te trezești cu barbă sau breton.

„Hai să facem face swap” Snapchat-ul nostru cel de toate zilele

„Da, da!”

După isteria provocată de schimbarea fețelor, care la începuturile aplicației era singurul efect ce putea fi utilizat de două persoane, inventatorii Snapchat s-au conformat. Astfel că, în prezent majoritatea filtrelor permit distracția alături de un prieten.

Pentru că tot vorbeam de coronița cu flori, am descoperit că Snapchat-ul joacă un rol important în creșterea stimei utilizatorului, în sensul în care ne înfrumusețează. Fața devine mult mai luminoasă, ochii mai mari, ne apar stele în păr, iar machiajul fetelor se transformă în cel mai frumos vis- „on fleek” este puțin spus.

Cu toate cele menționate mai sus, observăm că aplicația lansată în anul 2011 se bucură de un succes inimaginabil. A întrecut mai marile rețele sociale.  Se pun zilnic mai multe poze decât pe Facebook și Instagram la un loc!  Estimările arata că în fiecare zi 150 de milioane de oameni accesează Snapchat, dintre care o treime din utilizatori sunt europeni. În plus, conform unui studiu realizat în cadrul Webstock 2016, 47%  din tinerii români cu vârste cuprinse între 18 și 24 știu despre Snapchat.                                                                                                  Surprinzător este ce se întâmplă în Irlanda, întrucât Facebook a dat spre testare noile lui filtre, oferind posibilitatea publicării de fotografii efemere (dispar după 24 de ore), iar totul este inspirat din Snapchat. Probabil cei de la Facebook sunt geloși pe concurență și iritați de faptul că nu au putut să cumpere rețeaua care le-ar fi putut aduce un profit uriaș.                                                                                                          

Bine, Snapchat! Bine că n-ai vrut să intri în hora Facebook-ului! Nouă ne place așa cum ești tu: original!

Snapchat-ul nostru cel de toate zilele

Una peste alta, legându-mă doar de rezultatele din prezent, Snapchat-ul este un fenomen uimitor, care pare să aducă îmbunătățiri în lumea virtuală. Good luck și cât mai multă inspirație pentru viitoarele efecte, fantomiță!

Surse foto: thenextweb.comsmosh.com
Articol realizat de Ioana Răducanu