Internetul ocupă un loc aparte în viața fiecăruia. Expansiunea continuă a rețelelor de socializare are o influență puternică asupra celor conectați la tehnologie. Mediul online e acaparat de persoane și personaje care stârnesc nu numai fascinație, dar și controverse. Curiozitățile noastre au făcut ca oamenii să devină celebri.
Să devii faimos în mod tradițional poate fi destul de dificil, e nevoie de timp și bani. Așa că cea mai simplă cale este prin intermediul Internetului. Faima pe Internet se obține ușor: virtual, oricine poate să o facă. Nu costă mult și e mai mult decât simplu să îți faci admiratori.
În fiecare domeniu s-au remarcat oameni și nu numai, care au devenit modele pentru unii, exemple negative pentru alții. Nu sunt top modele, cântăreți sau președinți, însă sunt senzații ale Internetului, având milione de fani.
Râuri de bani și cozi interminabile de femei frumoase, petreceri la care majoritatea doar visează, arme, yachturi, poker și curse cu mașini: sunt câteva dintre elementele care îl diferențiază pe Dan de (toți) ceilalți. Milionarul excentric, cu un stil de viață la care mulți râvnesc, a devenit faimos datorită expunerii sale pe rețelele de socializare. Numit Regele Instagramului și votat ca fiind „cel mai interesant bărbat” de aceeași rețea de socializare, Bilzerian a devenit un icon în întreaga lume. Smushball, pisica persană ce apare în multe poze cu femeile lui Dan, a devenit și ea celebră prin contul propriu de Instagram. Mare iubitor de arme, deținând peste 90 de astfel de jucării, a cochetat cu arestul încă din anii de liceu, fiind acuzat de deținere de arme pe proprietatea școlii. Bilzerian e fiu al unui miliardar, a fost dat afară din Marină cu câteva zile înainte de a absolvi, e jucător profesional de poker, iar recent s-a apucat de actorie. Cu două atacuri de cord făcute până la 30 de ani, Dan trăiește viața la maxim. După fotografiile postate constant, viața lui pare o petrecere continuă.
A devenit celebră datorită blogului The Blonde Salad, cel mai bun blog de stil personal, fiind numită bloggerul momentului în 2011. Cu peste 2 milioane de followers pe Instagram, Chiara e recunoscută la nivel internațional pentru ținutele sale, pentru colaborările cu diverse branduri, printre care se numără Dior, Guess, Chanel, pentru emisiunile în cadrul cărora apare. În timpul liber călătorește în toată lumea, postând fotografii ce strâng mii de comentarii și vizualizări.
La doar șase ani a devenit cel mai stilat copil din întreaga lume. Ai nevoie de o lecție de stil? Urmărește-i pagina de Facebook/Instagram! Varianta în miniatură a unui bărbat de 30 de ani, Mateo arată milioanelor de fani cele mai în vogă piese de îmbrăcăminte, podiumul de defilare devenind rețelele de socializare. Selfie-urile și fotografiile cool postate de către mama sa, care îi este și stilist personal, l-au transformat pe băiat înr-un adevărat trendsetter.
Cel mai faimos cățel de pe Internet a devenit cunoscut după ce Khloe Kardashian a postat un comentariu, numindu-l cel mai simpatic câine din lume. Subiectul a patru cărți fotografice, Boo e originar din San Francisco și are la activ peste 16 milioane de fani. Pagina sa de Facebook a luat naștere în 2010, pentru el fiind create conturi pe Instagram și Tweeter. Tunsoarea scurtă, hainele roz și chipul în fața căruia nu poți rezista, l-au transformat pe Boo în cel mai mediatizat animal de pe Internet.
Pe lista interminabilă a fenomenelor de pe Internet se numără: Elf Yourself, programul lansat în 2006 prin care vizitatorii uploadează imagini ale prietenilor, după care îi văd dansând în postura unor elfi, Keep Calm and Carry On, la origine poster motivațional al guvernului din Marea Britanie în secolul trecut, imagine redescoperită, reformulată, parodiată și utilizată de nenumărate ori în 2000, Harlem Shake, Ice Bucket Challenge.
sursa foto: Facebook.com