Nu știu câți dintre voi au auzit până acum de Safiya Nygaard, al cărei canal de youtube are în prezent peste cinci milioane de abonați. Spre deosebire de alți vloggeri din breasla ei, tind să cred că-și merită din plin faima și notorietatea. Dar cine este Safiya?
Ei bine, Safiya este o vloggeriță din Statele Unite ale Amercii, care a devenit celebră de pe vremea când era producător video la compania americană BuzzFeed. Safiya a apărut în mai multe videoclipuri la BuzzFeed, fiind cunoscută mai ales pentru seria LadyLike, o serie cu episoade despre beauty, fashion, lifestyle.
La începutul anului 2017, Safiya Nygaard a decis să părăsească echipa BuzzFeed și să-și deschidă propiul canal de YouTube. Cea mai bună decizie pe care a luat-o, în opnia mea și a milioanelor de urmăritori. Deși îmi place BuzzFeed și LadyLike, Safiya avea prea mult potențial și creativitate pe care le irosea într-o companie de acest gen.
Așa că în ianuarie 2017 și-a deschis propriul „business”. Propriul canal de YouTube, canal de beauty și fashion, doar că with a twist.
Nu o să vedeți la ea tutoriale de makeup, sau sfaturi de fashion, însă veți găsi conținut de calitate și foarte original în YouTube-ul din ziua de azi. Safiya a făcut de-a lungul primului ei an pe YouTube mai multe experimente privind produsele de machiaj și fashionul.
Unul dintre aceste experimente de makeup este reprezentat de amestecarea mai multor produse sau ceea ce ea numește „Bad Makeup Science”. Basically, Safyia își amestecă toate rujurile, toate fondurile de ten, toate fardurile etc., pentru a crea un produs nou.
De ce este interesant acest experiment? Dacă ești pasionat sau pasionată de beauty, ți se va părea fascinant să vezi cum o mulțime de texturi, de nuanțe și de produse se contopesc într-un produs nou, unic. Safyia îi testează proprietățile și împărtășește la finalul fiecărui clip, cele mai oneste opinii.
O altă serie de episoade pe care o găsiți la Nygaard se referă la postările sponsorizate de pe social media. Safyia analizează reclamele și postările sponsorizate care îi apar pe Facebook, Instagram, YouTube, Snapchat și cumpăra ceea ce îi este recomandat de aceste platforme online.
Într-o lume în care publicitatea este peste tot, Safyia decide să analizeze algoritmii din spatele acestor reclame, să încerce produsele, să vadă cât de bine i se potrivesc și mai apoi să ne împărtășească opiniile ei. Merită sau nu să faci shopping online, accesând postările sponsorizate? Ne spune Safyia!
Safyia are și videoclipuri cu caracter informativ despre istoria modei. Astfel, ea a realizat câteva videoclipuri în care explică cu exemple, ce se purta acum 10 ani, acum 20 și așa mai departe. După mica „lecție de istorie”, Safyia formează outfituri foarte asemănătoare cu cele din o anumită decadă și împărtășește impresiile ei, cât și pe ale celor din jur.
Mai sunt foarte multe experimente și videolcipuri interesante pe acest canal de YouTube. De la piese vestimentare foarte neobișnuite, la transformări de look și achiziționarea unei camere părăsite, Safyia este un adevărat entertainer care vine mereu cu idei noi, out of the box.
Canalul ei de YouTube iese din tipare, iar ea este cu adevărat un vlogger special care merită din plin faima de care se bucură. Aveți linkul către canalul ei aici. Check her out!