S-a lansat COPERA, un program de branding participativ dedicat antreprenorilor români

0
31
S-a lansat COPERA, un program de branding participativ dedicat antreprenorilor români

COPERA Branding este un start-up dedicat și special gândit pentru mediul antreprenorial din
România.
COPERA reprezintă un program de branding participativ adaptat și adresat antreprenorilor români
care își doresc să participe în mod direct și activ la construirea brandurilor.
Programul COPERA este fondat de către Dana Nae Popa, antreprenor de 17 ani și cu 20 de ani de
experiență în comunicare și Laura Iane, specialist în comunicare vizuală cu peste 18 ani experiență.
„Am început drumul meu spre antreprenoriat încă din ultimul an de facultate și
nu mă văd făcând altceva. Încă de la început, m-au fascinat poveștile
antreprenorilor, determinarea și energia lor creativă de a construi afaceri care să
creeze locuri de muncă, impact în societate și o Românie mai bună. Mă bucură
foarte mult interesul românilor pentru antreprenoriat și sper că este cartea
câștigătoare pentru un viitor mai bun al acestei țări, în care eu am încredere. Nu
mi-am pus problema să plec pentru că simt că este nevoie de mine aici. De aceea,
la COPERA Branding noul meu rol ca antreprenor este să fiu aproape de alți
antreprenori.” – declară Dana Nae Popa, co-fondator COPERA Branding.
Programul COPERA este unul adaptat realității antreprenorilor, fie ei la început de drum, fie cu
businessuri deja puternice, dar care au nevoie de un rebranding sau branding pentru noi linii de
business. Este simplu și suplu, transparent și 100% în colaborare cu antreprenorii. Cele 4 module ale
programului reprezintă sesiuni de lucru între echipa COPERA Branding și antreprenori, dar și
echipele acestora, după caz. Astfel, prin parcurgerea celor 4 module ale programului, echipa comună
formată din antreprenori și COPERA Branding vor construi împreună poziționarea brandului, numele,
identitatea vizuală a acestuia, dar și un manual de brand care va defini și va cuprinde liniile
directoare după care fiecare brand se va ghida pe viitor.
„Iubesc businessurile românești care ne fac bine și îmi doresc ca experiența mea
să contribuie la construirea unor branduri românești frumoase și puternice.
Invităm antreprenorii să fie prezenți în fiecare pas al dezvoltării brandurilor pe
care le construiesc. Ne dorim să îi ajutăm să înțeleagă cum se concepe o strategie
de brand, să învețe noțiuni de design și comunicare vizuală într-un proces de co-
creație special gândit pentru afacerea lor. În acest fel, brandul devine cu totul al
antreprenorului. Pe foarte scurt, este vorba despre branding participativ.
Branding fără regrete. Branding fidel poveștii din care s-a născut.” – completează
Laura Iane, co-fondator COPERA Branding.
COPERA invită antreprenorii să fie prezenți în fiecare pas al dezvoltării businessului. Obiectivul
acestui program este de a-i ajuta să înțeleagă procesul, să învețe principii de comunicare și să-și
construiască brandul împreună cu specialiști în comunicare. Ideea de bază este ca antreprenorul să

se lase în seama procesului, să lucreze într-un mod suținut. Câștigul cel mai mare este că brandul se
va potrivi cu antreprenorul, tocmai pentru că este construit și de el.

Workshopurile sunt susținute de echipa COPERA Branding la sediul din București, la sediul
antreprenorilor din București și țară sau în format online. În funcție de nevoile antreprenorilor,
aceștia vor putea opta și pentru sesiuni cu invitați speciali, specialiști din alte zone conexe care să
ajute la construcția noilor branduri.
Website COPERA: www.copera.ro


Despre fondatorii COPERA
Dana Nae Popa este antreprenor în comunicare de aproape 17 ani. Este owner și managing director
al agenției de comunicare integrată pastel. În prezent, Dana este și Președinte al Asociației pastel,
dar și al Uniunii Agențiilor de Publicitate din România (UAPR).
Laura Iane are peste 18 ani de experiență în comunicare vizuală, este designer și actual director de
creație la agenția de comunicare integrată pastel. Parte din campaniile la care a lucrat sunt
recunoscute la competițiile naționale și internaționale ale industriei.