Psihologia Reclamei și Publicității este un proiect organizat de Asociația Studenților la Psihologie și Științele Educației (ASPSE), aflat la prima ediție. A luat naștere din dorința, în calitate de studenți ai facultății de psihologie, de a le oferi colegilor lor informații cu privire la un nou domeniu în care pot activa.

Psihologia este o unealtă puternică și cu mult potențial în ceea ce privește crearea unei publicități de calitate, iar scopul proiectului este de a oferi cât mai multor studenți posibilitatea de a afla despre ea, și de ce nu, de a stârni interes în acest domeniu.

Mai mult decat atât, viitorii psihologi care nu vor să se specializeze în publicitate o pot utiliza în scop de personal branding, în carierele pe care doresc să le urmeze. Am văzut astfel, în acest proiect, o dublă utilitate de care toți studenții și persoanele interesate de abordarea psihologiei în publicitate se pot bucura.

Deoarece acesta este un proiect nou, s-a bucurat de disponibilitate si entuziasm din partea specialiștilor în publicitate care le vor oferi participanților o imagine completă a domeniului: Sorin Psatta, Dan Petre, Nansi Lungu, Anca Băniță, Andrei Dunuță, Tudor Ghiurcă, Alex Giurgea, Claudiu Ludoșan, Andrei Ludoșan ș.a.

Conferințele
abordează 2 teme principale:
– Rolul psihologului în publicitate
– Personal Branding
Preț: 20 lei pentru ambele conferințe (studenți), 40 lei pentru ambele conferințe (adulți)

Wokshopurile abordeaza 4 teme:
– Psihologia Consumatorului
– Neuromarketing
– Emotional Branding
– Strategie
Preț: 40 lei pentru toate workshopurile (studenți), 60 lei pentru toate workshopurile (adulți)

Conferința se desfășoară în perioada 26-27 martie, în intervalul orar 10:00-15:30, la Facultatea de Sociologie și Asistență Socială (sediul Panduri), Str. Panduri, nr. 90, sector 5, amfiteatrul Ioan Mihăilescu.
Workshopurile se desfășoară în perioada 28-31 martie, în intervalul orar 12:00-16:00 depinzând de fiecare speaker în parte. Locația este: Cafeneaua Mântuleasa40, strada Mântuleasa, Nr. 40.

 

Comentarii

comentarii

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here