- Până pe 4 aprilie, vizitatorii Promenada Mall București se vor bucura de o experiență specială, o expoziție cu 17 motociclete iconice din perioada 1920 și până în prezent
- Printre exponate se numără de la veterana Ultima B Lyon (1920) la modele celebre ale Honda și Kawasaki, motocicleta autohtonă Carpați și până la motocicletele electrice de astăzi
- În weekend, se organizează tururi ghidate gratuite, curatoriate de un specialist
București, 16 martie 2022 – Pasionații de motociclism, dar și cei interesați de o călătorie în timp pe două roți, se vor bucura primăvara aceasta de o expoziție specială în cadrul Promenada Mall București.
Până pe 4 aprilie, vizitatorii Promenada vor putea să admire cele 17 motociclete iconice de colecție, incluzând motociclete din perioada 1920 – 2010, câte una pentru fiecare deceniu. 11 dintre acestea sunt internaționale, iar două sunt românești. Pe lângă motocicletele retro, expoziția cuprinde și patru motociclete noi, de la brandurile BMW, respectiv Honda, precum și o motocicletă 100% electrică, Energica EVA Ribelle Tricolore, produsă de Energica Motor Company în Modena, Italia.
Expoziția este curatoriată la nivel de exponate și informații de Alin Ionescu (Mașinistul),jurnalist și creator digital de povești din industria mobilității.Astfel, povestea fiecărei motociclete, de la istorie la informații tehnice, va putea fi ușor descoperită de toți cei interesați. Cei ce își doresc să imortalizeze vizita la expoziție, o pot face în spațiul expozițional unde este amenajat și un photo corner, fotografiile fiind permise și chiar încurajate.
„Motocicleta este privită astăzi ca un accesoriu sau ca un mijloc de transport alternativ pentru cei mai excentrici, însă lucrurile au stat altfel de-a lungul istoriei. Apariția primelor motociclete acum mai bine de un secol a vizat, în primul rând, oferirea unor vehicule accesibile, pe care să și le poată permite și cei care nu aveau disponibilitățile financiare necesare pentru achiziționarea unui automobil. Expoziția cuprinde motociclete produse în ultimul secol, de la splendidul Ultima Type B produs la Lyon în 1920, trecând prin impresionantele modele germane Zundapp, NSU și IFA, ca mai apoi să se concentreze pe modelele japoneze care au cucerit treptat piața după anii `70 și să ajungă la modelele actuale de la producători tradiționali precum Honda sau BMW, dar și la revoluționara motocicletă electrică Energica. Vizitatorii expoziției vor putea admira și motoretele autohtone Carpați și Mobra, cu care mulți români și-au început cariera de motocicliști,” declară Alin Ionescu.
Tururi ghidate la fiecare final de săptămână
În fiecare sâmbătă și duminică, între 15:00 și 20:00, sunt oferite tururi ghidate gratuite, pentru a împărăși participanților povești detaliate despre exponate și istoria motociclismului. Participarea la tururile ghidate se face pe bază de înscriere printr-un mesaj privat pe pagina de Facebook și Instagram Mașinistul.
Printre modelele clasice expuse în cadrul evenimentului se număra: veterana „Ultima” Lyon Type B, una dintre cele mai vechi motociclete din România, impresionantele Zündapp K500 și IFA 350 BK, motociclete cu ataș germane propulsate de puternice motoare boxer, scuterul preferat al est-europenilor – Čezeta 501, dar și revoluționarele motociclete japoneze Honda CX500 și Kawasaki GPZ 500 S.
* * *
Despre Promenada Mall
Cu un mix de branduri de renume internațional și o gamă bogată de restaurante și servicii, Promenada pune la dispoziția clienților o experiență completă de shopping. Având un design modern în linie cu arhitectura urbană din zona de nord a capitalei, Promenada Mall este situat pe Calea Floreasca nr 244-246, sector 1, București, cu acces facil la mijloacele de transport public, într-una din cele mai moderne zone ale orașului.
Promenada găzduiește peste 150 de magazine, printre care se numără branduri premium precum Coccinelle, în exclusivitate în România, LIU JO, GUESS, Musette, Intimissimi, Kultho, Bijuteria Teilor, grupuri de renume ca Inditex, cu brandurile Massimo Dutti, Oysho, ZARA, ZARA HOME, Bershka și Stradivarius, Peek & Cloppenburg, magazine pentru copii, de sport, frumusețe și timp liber. Ofertei de magazine i se adaugă o gamă largă de servicii precum Asian Vitality SPA, FIT4U, The BAR Salon, Salon Yvonne, Floria, Needle Atelier de retuș, ECO CLEAN, Diamond Car Wash și o varietate de servicii bancare.
Terasa verde, de peste 4000 mp este o adevărată oază urbană, care invită vizitatorii la relaxare și oferă modalități variate de petrecere a timpului liber – proiecții de film, spectacole de teatru, concerte în aer liber și alte evenimente dedicate publicului. Restaurantul Trickshot oferă mai mult decât experiențe culinare, cuprinzând și activități de petrecere a timpului liber – biliard și bowling. Clienții au la dispoziție și Clubul de Health & Fitness World Class, ce oferă membrilor acces la facilități și echipamente premium.
Cei care preferă modalitățile de transport prietenoase cu mediul vor găsi la Promenada Tesla Superchargers (nivelul -2) și alte stații de încărcare disponibile în parcarea subterană.
Promenada Mall a lansat SPOT, o aplicație mobilă ce recompensează utilizatorii cu puncte de loialitate pentru fiecare sesiune de cumpărături, oferindu-le astfel acces la oferte și beneficii exclusive, în funcție de statutul atins în program. Aplicația mobilă de recompensare a clienților loiali este disponibilă în toate cele 15 centre comerciale ale grupului NEPI Rockcastle din România: Mega Mall, Promenada Mall, Shopping City Sibiu, Promenada Sibiu, Shopping City Timișoara, City Park Mall Constanta, Brăila Mall, Shopping City Galați, Shopping City Târgu-Jiu, Severin Shopping Center, Shopping City Deva, Shopping City Piatra Neamț, Shopping City Satu Mare, Shopping City Târgu Mureș, Ploiești Shopping City.
Aplicația SPOT este gratuită și poate fi descărcată atât din Google Play, cât și din App Store.
#ResponsiblyTogether
Toate proiectele de responsabilitate socială ale grupului NEPI Rockcastle din cele 9 țări, inclusiv România, sunt comunicate sub umbrela #ResponsiblyTogether (Responsabili, Împreună), platforma de responsabilitate socială a grupului. „Responsabili, Împreună” reprezintă angajamentul NEPI Rockcastle prin intermediul centrelor comerciale din portofoliu pentru dezvoltarea și susținerea comunităților și reunește toate inițiativele acestora, dedicate pilonilor de sustenabilitate precum educația, comunitatea și protecția mediului.