Special pentru a veni în ajutorul tuturor celor care se pregătesc de sărbătorile de Paște, Kaufland România deschide un nou târg de bunătăți românești, în Capitală.

Astfel, începând de sâmbătă, 31 martie, înainte de Florii, și până sâmbătă, 7 aprilie, cei care sunt în căutarea bunătăților și a obiectelor specifice de Paște, sunt invitați la Târgul de bunătăți românești organizat în parcarea magazinului Kaufland din cartierul Electroaparataj, de pe Șos. Pantelimon, nr. 244-246.

Târgul este deschis în fiecare zi între orele 10.00 și 20.00 și este amenajat în căsuțe de poveste, în care producătorii români veniți din toată țara își așteaptă clienții cu o varietate de produse tradiționale și de sărbătoare.

La târg, iubitorii de produse locale vor găsi bunătăți și diverse obiecte precum:

  • Cozonac domnesc;
  • Produse apicole din diverse plante;
  • Lactate proaspete;
  • Mezeluri și preparate din carne;
  • Bijuterii lucrate manual;
  • Obiecte decorative de Paște;
  • Fețe de masă brodate manual;
  • Icoane sculptate;
  • Preparate cu specific regional, precum Kürtős Kalács;

Prin această serie de târguri, Kaufland România sprijină producătorii locali să își aducă produsele mai aproape de români, oferindu-le gratuit spațiul de vânzare și întreaga logistică necesară, din pasiune pentru savoarea produselor autohtone.

Kaufland a organizat de-a lungul timpului 23 de Târguri de bunătăți românești în întreaga țară și a sprijinit zeci de mici producători locali și regionali să își comercializeze produsele astfel.

Despre Kaufland România

Kaufland se numără printre cele mai mari companii de retail din Europa, cu peste 1.250 de magazine în 7 țări și o rețea de 119 magazine în România. În 2017, Kaufland România a primit pentru a doua oară certificarea Best Buy Award, care atestă că este lanțul de magazine cu cel mai bun raport calitate – preț de pe piața locală. Kaufland deține și distincția Customers’ Friend pentru compania cu cele mai bune servicii pentru clienți, acordată de Institutul internațional ICERTIAS, în urma unei analize de piață. Strategia noastră are ca scop îndeplinirea dorinţele clienților cu accent pe garanţiile şi serviciile noastre, varietate, un nivel ridicat de calitate şi, bineînţeles, preţuri atractive. Pentru mai multe informaţii, vizitaţi www.kaufland.ro.

Pentru mai multe informații, vă rugăm contactați: Daniela.spiridonescu@pr.gmp.ro / 0740.038.544

 

 

 

Comentarii

comentarii

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here