pizza la micul dejun este mai nutritivă decât cerealele

Ai mâncat vreodată pizza dimineață, dar ai regretat apoi decizia? Nu ar mai trebui să te simți vinovat. Conform dieteticienilor, pizza la micul dejun este mai nutritivă decât cerealele.

Cum așa?

În teorie, afirmația nu ar trebui să fie adevărată. Nu de alta, dar după cum spune specialista în diete Chelsey Amer, „ați fi surprinși să aflați că o felie normală de pizza conține același număr de calorii precum o porție de cereale cu lapte integral”.

Însă ea poate deveni credibilă dacă știi/afli ce conțin aceste mâncăruri. Devorarea unei pizze în prima parte a zilei va aduce mai multe calorii decât un castron de lapte cu cereale. Dar, după cum spune Amer, „pizza este mai bogată în proteine, ceea ce înseamnă că vei avea stomacul plin și o senzație crescută de sațietate pe timpul dimineții”.

pizza la micul dejun este mai sănătoasă decât cerealeleÎn plus, „o felie de pizza conține mai multe grăsimi și mult mai puține zaharuri decât cerealele”, fapt care te poate feri de supraenergizarea adusă de excesul de zahăr.

Ar fi oare ok să mâncăm pizza la micul dejun în mod regulat?

pizza la micul dejun este mai nutritivă decât cerealeleNu chiar. Deși pizza la micul dejun este mai nutritivă decât cerealele, ea nu reprezintă opțiunea ideală. Acest aspect este recunoscut de Amer, care este conștientă de faptul că această specialitate italienească nu e chiar sănătoasă. Opinia ei este confirmată de nutriționista Rhiannon Lambert, care descrie mâncarea ca fiind „mai echilibrată”, dar nu neapărat „mai sănătoasă” decât cerealele.

Până la urmă, care e cea mai sănătoasă variantă?

pizza la micul dejun este mai nutritivă decât cerealeleNu există o variantă ideală, care să se potrivească tuturor. Însă un lucru este cert: putem transforma mesele nesănătoase în ceva benefic. Cu alte cuvinte, laptele cu cereale poate fi bun dacă avem fibre, semințe sau fructe și nu multe zaharuri.

Iar, în cazurile ideale, putem spune ca pizza la micul dejun este mai sănătoasă decât cerealele. Și, când spun „cazuri ideale”, mă refer la cele care combină echilibrat carbohidrații, grăsimile și proteinele….nu cele care sunt complet unsuroase.

surse info: independent.co.uk, thedailymeal.com

surse foto: independent.co.uk, popsugar.com, imgflip.com, thedailymeal.com, divahair.ro

Comentarii

comentarii

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here