Pentru a marca a doua jumătate de an cu un nou început, PUMA a inventat Revelionul de vară, un eveniment la care au participat joia trecută, în fața magazinului PUMA Social Store din Fabrica peste 300 de persoane. Cu muzica groovy de la That Couch Funk Collective by Nicecream.fm, cu disco ball, coifuri, șampanie, artificii și baloane, participanții la Revelionul de vară și-au putut personaliza tricouri PUMA cu propriile mid-year resolutions sau cu cele gândite de artiștii invitați: Tea Tomescu (Dungi), George Roșu, TimesNewRoman, almanahe.mic și Iv cel naiv (prezent doar prin stencil-urile sale).
Tricourile imprimate artistic, remixând stenciluri ale artiștilor sau 100% cu inspirație de moment, au putut fi luate acasă și purtate prin lume pentru ca nici un mid-year resolution să nu fie uitat. Evenimentul este al doilea din seria intitulată PUMA Inspiration Shot, ce urmează să continue în același spațiu PUMA Social Store, din Fabrica.
La final, o ploaie de confeti cu promisiunile oamenilor inscrise dinainte pe Facebook a zburat deasupra terasei din Fabrica astfel încât fiecare să plece acasă inspirat de dorințele și planurile celorlalți.
”A fost interesant, ca de Revelion, am râs, iar oamenii au fost foarte curioși să participe și să vadă ce se întâmplă”, a spus George Roșu, care își dorește ca pentru restul anului să lase Bucureștiul în provincie.
Continuând spiritul Mega promisiunilor aplicate pe tricouri, Tea Tomescu (Graphic Designer, Dungi) a spus că „Revelionul de vară PUMA a fost Mega Fantastic superultracalifragilistic. Oamenii care au venit să le fac tricouri erau foarte entuziasmați și nerăbdători.”
Băieții glumeți de la TimesNewRoman au declarat la sfârșitul evenimentului: „Ne-a plăcut foarte mult PUMA Mid-Year’s Eve și ne-am dus acolo pregătiți, cu pumeii, pumeții și pumișorii în picioare. Am fost foarte bucuroși să-i vedem pe fanii noștri, sunt niște scumpi și niște simpatici, le urăm să poarte cu plăcere tricourile inscripționate și de asemenea le urăm succes când le va cere lumea să explice despre ce e vorba, care e faza. Nici nu știam că e așa de cool și relaxat în Fabrica. Mulțumim IQads, cei care ne-au atras în toată tărășenia asta și ne-au permis să ne întâlnim cu fanii la un eveniment atât de prietenos.”
Iulian Bărbulescu, unul dintre fondatorii almanahe.mic, vrea ca pentru restul anului 2013 să fie băiat salon, dar pentru aseară s-a rezumat la a fi un mic dictator al bunei dispoziții. „Revelionul de vară PUMA a fost foarte tare! E ce trebuie în miez de vară, era nevoie de o astfel de inițiativă ca tineretul României postdecembriste să se distreze. Majoritatea celor are au venit au fost foarte simpatici, deschiși și am comunicat bine. Aș dori să se mai știe că toți oamenii care muncesc în România merită răsplătiți și apreciați. Munca este adevărata brățară de aur și muzica disco ne va salva!”
Mai multe fotografii de la eveniment găsiți pe pagina de Facebook IQads.
Despre PUMA Social Store din Fabrica
PUMA Social Store din Fabrica este primul magazin dedicat în întregime produselor de lifestyle, în cadrul Fabrica Urban Resort, pe strada 11 iunie, nr. 50. Spațiul este unul multifuncțional și modular, fiind caracterizat de mai multe direcții: local, eco, retro, electro, versatil, interactiv.