IMPACT Marketing school 12pngIMPACT Marketing School #12 te provoacă să devii un maestru al brief-ului venit de la client.

Dar nu de la orice client, ci de la Sony Romania.

Voluntarii pentru Idei si Proiecte (VIP Romania) vă invită să participaţi la IMPACT Marketing School #12 între 13-22 iulie in Bucuresti, dar pentru a fi prezenţi, nu uitaţi să va înscrieţi pana la data de 23 iunie, trimiţand un CV actualizat împreuna cu formularul (descărcat de pe site) la adresa: impact@vipromania.ro.

VIP promite o abordare amănunţită a tuturor elementelor ce intră în sfera marketing-ului. Astfel, timp de 10 zile cei 24 de participanţi prezenţi la şcoala de marketing se vor dedica trup şi suflet unor subiecte de maximă importanţă şi interes pentru industria publicităţii şi PR-ului.

Fără alte introduceri şi formule, programul IMPACT Marketing School #12 va avea în program următoarele:

Teambuilding, crearea şi rezolvarea unui brief, diferenţa între agenţie şi client, market research, strategic planning, insight-ul şi conceptul creativ, brand activation, PR, branding, strategii de online marketing, studio de caz, trend-uri de marketing ale tehnologiei mobile şi consultanţă pe echipe.

Toate cunoştiinţele acumulate de participanţi, vor fi folosite mai apoi, pentru rezolvarea un Brief serios venit de la partenerul acestui eveniment, Sony Romania

Mai multe detalii gasiţi pe site-ul IMPACT Marketing School#12.

 

Redactor: Mihăilă Cristian

Foto: iaa.ro

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here