Nume mari din industria Comunicării prezente la CNSC 2013

    0
    201

     PRIME România organizează ediția aniversară a Congresului Național al Studenților la Comunicare, cu tema „Brand Experience”, care va avea loc între 18-20 aprilie 2013  în sala Mircea Eliade de la Biblioteca Națională a României.

    Anul acesta, CNSC se află la cea de-a 10-a ediție. „Este o ediție specială pentru noi, așa că ne-am dorit să aducem un suflu nou evenimentului”, a declarat Andreea Boldeiu, Project Manager al CNSC. „Am decis să schimbăm puțin structura, astfel încât fiecare conferință să fie urmată de un studiu de caz. În felul acesta, participanții au ocazia să primească și mai multe exemple care să completeze lucrurile discutate în cadrul conferințelor”, a completat Andreea.

    Prima conferință, „Introducere în Brand Experience”, îi are ca invitați pe Adrian Păculea (Division Director, Mercury 360) și pe Marian Costache (Managing Partner, MVcom). Ei le vor oferi participanților informațiile necesare pentru a întelege ce presupune experiența de brand, cum a apărut și de ce este important ca brandurile să folosească strategii și tehnici de brand experience. După conferința introductivă urmează studiul de caz ABSOLUT VODKA ce va fi susținut de Nicoleta Dumitrașcu (Brand Manager White Spirits, Pernod Ricard România). Timp de o ora și jumătate, participanții vor intra în laboratorul ABSOLUT VODKA pentru a afla care sunt mecanismele din spatele campaniilor pe care brandul le-a dezvoltat în ultima vreme.

    În cea de-a doua conferință, speakerii invitați, Andrei Lăscuț (Brand Manager Grolsch, SabMiller), Mihaela Bourceanu (Account Director, G2 România) și Anton Gherca (Senior Strategic Planner, Atelier Șapte) vor aduce în discuție tehnicile și strategiile prin care sunt create experiențele de brand în outdoor, precum și avantajele și dezavantajele acestui mediu. Această conferință va fi urmată de studiul de caz Grolsch, suținut de Andrei Lăscuț (Brand Manager Grolsch, SabMiller), în cadrul căruia vor fi exemplificate modalitățile prin care Grolsch a reușit să creeze experiențe memorabile atât în mediul online, cât și în offline.

    „Tactici și strategii de brand experience în mediul online”, cea de a treia conferință a evenimentului, va avea loc pe 19 aprilie și îi va aduce în atenția participanților pe Ionuț Andrei (Head of Digital, Propaganda), Anca Preduș (Brand Communication Director, iLeo) și Dragoș Mușat (Digital Director, Propaganda). Aceștia vor analiza atât impactul experiențelor de brand din mediul online asupra consumatorului, diferența dintre experiențele create în mediul online și offline, cât și costurile generate de o astfel de campanie. După această conferință va urma studiul de caz PEGAS. Prin acesta se va exemplifica modul în care mediile online și offline se completează pentru a crea consumatorului o experiență de brand inedită. Studiul de caz va fi susținut de Andrei Botescu (Sociolog, PEGAS) și de către un reprezentant al agenției de comunicare Publicis.

    În cadrul ultimei conferințe, “Concluzii și previziuni în Brand Experience, vor fi aduse în discuție previziunile despre evoluția campaniilor de brand experience, dar și perspectivele consumatorilor și ale companiilor asupra acestui concept în contextul românesc. Invitații acestei conferințe sunt Ioana Mucenic (Visionary Managing Partner, pastel), Roxana Memetea (Managing Partner, DDB România) și Dan Petre (Board Member, IAA Romanian Chapter; Conf. Univ.dr. SNSPA; Managing Partner, D&D Research). Conferința va fi urmată de studiul de caz pastel, susținut de Ioana Mucenic (Visionary Managing Partner, pastel). Ziua se va încheia cu o petrecere aniversară CNSC, care va avea loc în Fire Club începand cu ora 21:00.

    Ultima zi a Congresului, 20 aprilie, va fi dedicată unei sesiuni de workshop-uri ce se vor desfășura simultan începand cu ora 12:00. Acestea vor fi susținute de Dacia, Grolsch, Absolut Vodka, Danone, pastel, Headvertising și Interactions. „Workshop-urile reprezintă o parte importantă a congresului întrucat le oferă participanților ocazia de a aplica tactici și strategii de brand experience pe campanii concrete și de a primi feedback din partea invitaților, specialisti în domeniu. În plus, la finalul atelierului, studenții vor primi diplome de participare, iar câștigătorii brief-ului vor fi premiați”, a declarat Claudia Petroi, Project Manager al CNSC.

    Mai multe detalii despre eveniment și despre modalități de înscriere, de achitare a taxei de participare și despre cazarea celor care vin special în București pentru eveniment puteţi citi la secţiunea Înscrieri, pe site-ul cnsc.primeromania.ro. Înscrierile se fac până pe 15 aprilie, iar taxa poate fi achitată până pe data de 16 aprilie 2013.

    Special pentru cei care vin în București pentru CNSC, organizatorii le pot pune la dispoziție trei nopți de cazare la Umbrella Hostel. Oferta special realizată pentru studenți este de 35 RON/noapte și include mic dejun. Taxa de cazare poate fi achitată prin transfer bancar în contul PRIME România.

     

    Programul il gasiti aici.

     

    Pentru mai multe detalii, va rugam contactati:

    Andreea Boldeiu

    Project Manager CNSC

    0727310853

    andreea.boldeiu@primeromania.ro