A șaptea ediție a Nopții Agențiilor de Publicitate se va desfășura pe 26 mai, începând cu ora 20. Aceasta va fi parte a Romanian Design Week, care are loc între 20 mai și 5 iunie.

Noaptea Agențiilor de Publicitate este o componentă a seriei de evenimente Noaptea Industriilor Culturale, organizată de The Institute, care își propune să promoveze industriile creative locale.

Prima agenție care intră în circuitul evenimentului este Mullen Lowe, o companie axată pe domeniul digital, care se descrie drept „o permanentă sursă de inspirație și conectivitate, oriunde în lume”. Prezența pe numeroase ecrane, de la laptop-uri până la smartphone-uri, i-a determinat să își alcătuiască expunerea de joi.

Următoarea agenție după Mullen Lowe va fi Media Events. Activitățile care se vor desfășura în sediul din strada Mătăsari în seara de joi includ: ateliere, demonstrații de pictură în cafea, degustare de ceai și expoziția de costume Creative Arts.

Nuevo, care își are sediul pe Calea Vitan, privește omul care lucrează în publicitate drept un bucătar, comparând o campanie cu un fel de mâncare bine preparată, servită în farfuria clientului. Aceștia se descriu drept „Hungry Creatives”, care pregătesc nu numai mâncare, ci și savurează design-uri sau printuri.

Pastel va marca seara cu o aniversare de 10 ani, în care participanții vor putea experimenta design-ul în stilul agenției din strada Constantin Marinescu.

SCG-Smart Corporation Group propune o întoarcere în anii ’90, atât din punctul de vedere al domeniului de publicitate în România, cât și al cadrului de petrecere, în care vor fi prezente, printre altele, casetofoanele, oracolele și sifonul cu sirop.

o-seara-creativa-la-noaptea-agentiilor-de-publicitate-2016-11170

Minio Studio, din strada Alizeului, propune o călătorie în viitor. Oaspeții vor putea intra în contact cu o imprimantă 3D, printuri invizibile, o cabină de GIF-uri 3D sau portrete 3D. Erka Synergy Communication, de pe Șoseaua Nordului, va îmbina domeniul publicitar cu dadaismul.

Business Results Afis A3 Noaptea Agentiilor 2

Business Results by Smart Ideas, de pe strada Căpitan Gheorghe Bulungea, le oferă oaspeților posibilitatea de a-și exprima liber creativitatea, prin desenul pe tricouri, prin design gastronomic, de cocktailuri sau de accesorii. Pereții de pe scara clădirii vor putea fi și ei pictați.

FCB București, aflat pe Barbu Văcărescu, își va lăsa vizitatorii să îi coloreze pereții cu ajutorul spray-urilor și al stencils-urilor.

11173

În final, The Group, de pe strada Praga, pune la dispoziție o colecție limitată de postere cu centrul de greutate înspre margine, pe care amatorii vor putea să le testeze. Mai sunt pregătite și instalații care trebuie completate cu piese din burete negru de diferite forme în așa fel încât să stea în echilibru. Acestea vor rămâne pe terasa agenției după terminarea evenimentului.

Noaptea Industriilor Creative îi are ca parteneri pe UniCredit Bank, Absolut și Grolsch.

Mai multe detalii pot fi găsite pe site-ul institute.ro.

surse foto: iqads.ro, institute.ro

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here