METROREX promite că finalizarea celei de-a patra magistrale de metrou se va încheia în luna decembrie, la un an și jumătate întârziere de la termenul inițial.
Tronsonul are 1,9 kilometri și se estimează că va transporta aproape 50.000 de călători în fiecare oră, pe ambele sensuri.
Conform directorului de investiții al companiei, lucrările de structură la stațiile Laminorului și Străulești ar fi aproape terminate, în timp ce lucrările la finisaje și instalații se află la stadiul de 80%.
Laminorului va fi situat la intersecția bulevardului Omonim cu Bulevardul Bucureștii Noi. Acesta va fi dotat cu patru căi de acces, care cuprind lifturi și scări rulante și fixe. Atât ascensoarele interioare, cât și cele exterioare, vor avea pereți din sticlă transparente.
Capătul de linie, Străulești, va fi primul spațiu subteran iluminat natural, prin intermediul unor deschizături speciale. Semnele și elementele descoperite la situl arheologic Străulești – Măicănești, aflat în apropiere, au fost folosite ca elemente decorative.
Se estimează că zona din cartierul Bucureștii Noi va mai beneficia de o premieră în anul 2017, când stația Străulești va fi conectată la primul nod intermodal al Bucureștiului. Acesta va cuprinde o parcare de 690 de locuri și stații ale Regiei Autonome de Transport și va fi conectată la metrou printr-un pasaj.
Surse foto: b365.ro, romaniatv.net, monitorizari.hotnews.ro