În Plaza România, laparter,și-a deschis recent porțile Lynne, un brand sinonim cu feminitatea și dinamismul. Doamnele și domnișoarele sunt invitate să găsească look-ul perfect de primăvară și nu numai, având la dispoziție o gamă variată de haineși accesorii, în culori și croieli în tendințe.
Parte a BSB Group, Lynne urmărește să facă fiecare femeie să se simtă unică. Personalul bine instruit oferă sfaturi de styling și se va asigura că fiecare clientă își va găsi vestimentația potrivită, adaptată nevoilor femeii moderne, la curent cu trendurile internaționale și cu un stil de viață alert.
Lynne se află pe piața internațională de fashion din 1994 și este prezent în peste 150 de magazine monobrand sau multibrand. Magazinul din Plaza România este cel de-al doilea de tip monobrand din țară.
DESPRE PLAZA ROMÂNIA
Plaza România, centru comercial lansat de Grupul Anchor în 2004, reprezintă o parte integrantă a comunității rezidențiale. În ultimii doi ani, Plaza România a trecut printr-un amplu proces de renovare și modernizare cu scopul de a revitaliza look-ul și funcționalitatea mall-ului, în linie cu tendințele actuale, cu nevoile comunității, menținând, în același timp, standarde ridicate în produsele și serviciile oferite clienților. În urma renovărilor, centrul comercial beneficiază de o nouă intrare de pe Bulevardul Timișoara, un interior mai luminos, elemente și tipare liniare, o zonă de food court extinsă, terase exterioare și noi spații verzi. Tot ca urmare a renovărilor, compania a realizat prima conversie a unei zone de retail într-un spațiu de birouri, lansând Plaza România Offices cu Mega Image ca principal chiriaș. Suprafața de închiriat este acum de de 38.000 de metri pătrați dedicați zonei comerciale și 10.600 de metri pătrați dedicați spațiilor de birouri.