Vineri, 7 iunie 2013, va avea loc lansarea ediţiei a7-a a cărţii „McDonaldizarea Societăţii” scrisă de George Ritzer. Evenimentul va avea loc la Cărturești un loc ferit de ghearele mcdonaldizării. Muzica ce cântă în surdină şi ceaiul acompaniat de prăjiturele vor crea atmosfera perfectă pentru a savura câteva pasaje din carte alături de George Ritzer, autorul acesteia.
Aflat pentru prima oară în România, George Ritzer ne-a mărturisit că îşi doreşte să interacţioneze cât mai mult cu publicul român din dorinţa de a observa care este viziunea acestora asupra fenomenului de mcdonaldizare tot mai prezent şi la noi în ţară.
Deşi este o carte de critică socială, limbajul folosit de autor o transformă într-o carte spumoasă despre o problemă actuală, aceasta fiind pe înţelesul tuturor. Pe lângă temele tratate în ediţiile anterioare, precum cele patru caracteristici ale mcdonaldizării: eficienţă, calculabilitate, previzibilitate şi control, analiza efectelor acestui fenomen în diferite arii de interes şi glocalizare vs. grobalizare, ediţia cu numărul 7 aduce în discuţie teme de mare interes pentru un public larg datorită popularităţii acestor branduri în societatea de astăzi. Starbucks. eBay. Ikea. Web 2.0. Nume pe care le auzim zilnic, care fac parte din lumea noastră şi în spatele cărora se află lucruri extrem de interesante pe care le puteţi descoperi alături de noi.