București, 27 aprilie 2018 – Începând de astăzi, Kaufland România devine primul punct de desfacere în care Cooperativa Agricolă ,,Țara Mea” și Ministerul Agriculturii și Dezvoltării Rurale implementează programul Alege Oaia, preluând astfel carnea de oaie autentic românească provenită de la fermierii asociați în proiect – și care reprezintă 93% din producția totală internă a țării.

Prin susținerea programului Alege Oaia, Kaufland își reconfirmă rolul de partener al producătorilor români și își manifestă deschiderea față de inițiativele care facilitează accesul produselor autohtone în magazine și susțin dezvoltarea agriculturii locale.

Astfel, Kaufland România devine hipermarketul care va oferi cel mai extins sortiment de carne de oaie românească de pe piață, listând 12 produse marca ,,Țara Mea” datorită programului, dintre care 9 piese tranșate și 3 preparate din carne de oaie, disponibile în vitrina cu autoservire.

Sortimentul este introdus treptat la raft și este disponibil în 78 de magazine din rețeaua Kaufland România.

Programul Alege Oaia integrează 93% din producția românească de carne de oaie, Coooperativa ,,Țara Mea” semnând un parteneriat cu toate cele trei federații și 10 asociații de oieri din România, care vor livra carne românească în magazinele Kaufland România

Volumul de carne de oaie românească ce va fi livrat de Cooperativă în hipermarketuri ajunge pe parcursul unui an la o valoare de 9 milioane de euro.

,,Ne-am asumat un angajament de a susține producătorii locali și agricultura românească și iată că la doar câteva zile după lansarea „Raftului Românesc” în magazine, ca parte a primului program național pentru carne de porc românească, venim cu noi demersuri pentru susținerea accesului la carnea de oaie românească.

Am extins sortimentul local de preparate din carne de oaie disponibil în magazine, cu 12 variante de produse care provin de la fermierii din Cooperativa Agricolă „Țara Mea”.

Vrem să demonstrăm că se poate să avem produse românești, de calitate, pe rafturile hipermarketurilor, iar fermierii locali sunt parteneri cu care putem găsi soluții. Aceasta este o misiune permanentă pentru noi, cu atât mai mult cu cât politica de achiziții a companiei Kaufland din orice țară este de a colabora cu prioritate cu producători locali”, declară Valer Hancaș, Director Comunicare și Corporate Affairs Kaufland România.

Programul Alege Oaia este coordonat de Coooperativa ,,Țara Mea”, care se va ocupa de procesul de sacrificare, tranșare, ambalare și livrare către hipermarketuri

Despre Kaufland România

Kaufland se numără printre cele mai mari companii de retail din Europa, cu peste 1.250 de magazine în 7 țări și o rețea de 119 magazine în România. În 2017, Kaufland România a primit pentru a doua oară certificarea Best Buy Award, care atestă că este lanțul de magazine cu cel mai bun raport calitate – preț de pe piața locală.

Kaufland deține și distincția Customers’ Friend pentru compania cu cele mai bune servicii pentru clienți, acordată de Institutul internațional ICERTIAS, în urma unei analize de piață.

Strategia noastră are ca scop îndeplinirea dorinţele clienților cu accent pe garanţiile şi serviciile noastre, varietate, un nivel ridicat de calitate şi, bineînţeles, preţuri atractive. Pentru mai multe informaţii, vizitaţi www.kaufland.ro

Comentarii

comentarii

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here