Agenția de publicitate JustAD caută un office manager organizat, disciplinat și responsabil.

Pe lângă toate acestea, noul office manager are ca responsabilități:

  • Prospectarea pieței pentru a descoperi noi furnizori care să satisfacă nevoile proiectelor desfășurate de agenție;
  • Crearea, dezvoltarea și menținerea legăturii cu furnizorii pentru a beneficia de cele mai bune condiții de colaborare;
  • Întocmirea și redactarea ofertelor de preț conform cerințelor departamentului de vânzări;
  • Plasarea, urmărirea și verificarea comenzilor plasate către furnizori;
  • Urmărirea internă a comenzilor între departamente;
  • Întocmirea documentelor de livrare către client (contract, aviz, factură);
  • Recepționarea și pregătirea corespondenței:
  • Participarea la ședințele săptămânale și menținerea minutei;

Cum văd ei viitorul lor coleg(ă)?

  • Organizat, „profesor” în managerierea timpului și al taskurilor;
  • Spontan, știe să negocieze și face față oricărei situații;
  • Prietenos, are capacitatea de a construi relații productive (de afaceri) cu furnizorii;
  • „Ține cu casa” (nu pune furnizorul pe primul loc, în detrimentul intereselor agenției);
  • Responsabil, își asumă autonomia funcției și a activităților desfășurate și implementate;
  • Proactiv
  • Face față feedbackului constructiv.

Pe lângă mediul de lucru creativ, echipă entuziastă și tânără, aloturi de colegi cu umor, inteligenți și simpatici, noul coleg va avea parte și de:

  • Oportunitatea de a învăța de la oameni inteligenți;
  • Posibilitatea de a participa la diverse activități și ședințe ale echipei, din care poate învăța despre mai multe discipline;
  • Posibilitatea de a participa la diferite evenimente din industrie;
  • Oportunitatea de a avansa în funcție de performanțele personale și de echipă.

Dacă te regăsești în cele de mai sus, te sfătuim să îți trimiți CV-ul pe job@justad.ro până la data de 31.01.2016

Comentarii

comentarii

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here