Asociația Studenților la Comunicare – Universitatea din București organizeză pe 3 aprilie prima ediție a târgului de internhsipuri InternZone, eveniment dedicat studenților de la facultățile de jurnalism și științele comunicării, cu țintă directă către Facultatea de Jurnalism și Științele Comunicării din cadrul Universității din București.
Reprezentanți ai Adevărul, BeWhere, Ringier, Cariere, România TV, Independența, Rador, Centrul pentru Studii Complexe, Graffiti PR, Kaleidoscope Proximity și Graffiti BBDO se numără printre companiile care oferă stagii de practică în jurnalism, PR și advertising, unele dintre ele oferind posibilitatea de angajare. Studenții trebuie doar să aibă CV-urile la ei.
„Ne-am gândit să îi ajutăm pe studenți să pătrundă mai ușor pe piața muncii. Cu ajutorul InternZone vrem să îi punem pe tineri față în față cu angajatorii, viitorii lor colegi de breaslă. Sperăm să fim de un real ajutor și târgul să devină tradiție”, a spus Florentina Crușitu, președintele ASC-UB.
InternZone va avea loc la sediul Facultății de Jurnalism și Științele Comunicării din București, în data de 3 aprilie, între orele 10 și 16.
ASC-UB este principalul for reprezentativ al studenților Facultății de jurnalism și Științele Comunicării, UB. Asociația a fost fondată în martie 2013, are ca scop reprezentarea intereselor studenților facultății și contribuția activă la dezvoltarea lor profesională și se implică activ în rezolvarea problemelor celor pe care îi reprezintă.
Mai multe informații găsiți pe pagina evenimentului:
https://www.facebook.com/events/271382623044175/