București Mall sărbătorește Centenarul printr-un concurs în care marele premiu este suma de 10.000 de lei, destinată unei vacanțe în România (un circuit turistic la alegerea câștigătorului) și mii de alte premii instant pentru clienții centrului comercial.

Astfel, în perioada 9 iulie – 9 septembrie 2018, achizițiile de 150 RON din magazinele București Mall sau de 300 RON din Mega Image și Media Galaxy te pot înscrie în cursa pentru un circuit turistic prin România. Tot ce trebuie să faci este să aduci bonurile fiscale la InfoDesk și să te înscrii în concurs.

Marele câștigător va fi anunțat pe 10 septembrie, în cadrul tragerii la sorți din incinta București Mall, în zona din apropierea InfoDesk.

Clienții București Mall au ocazia, prin această călătorie, să se îndrăgostească definitiv de România, să își redescopere țara, valorile și tradițiile la aniversarea Centenarului.

Câștigul poate fi acum cu atat mai mare cu cât la București Mall este în toi sezonul reducerilor de vară – clienții se pot bucura în această perioadă de reduceri de până la 70% în magazine.

Pentru fiecare înscriere valabilă în concurs, participanții câștigă pe loc unul din miile de premii garantate din cadrul campaniei, precum cosmetice Douglas, MAC, Givenchy, vouchere în valoare de 50 de lei sau diverse articole promoționale București Mall.

Mai multe detalii sunt disponibile consultând Regulamentul campaniei disponibil pe https://bucurestimall.ro/evenimente/redescopera-romania-in-prag-de-sarbatoare/ .

 

Despre București Mall:

București Mall este primul centru comercial modern din România, deschis în septembrie 1999. Încă de la lansare, el a redefinit experiențele urbane ale publicului și a deschis noi drumuri în materie de modă și entertainment.

Centrul comercial a trecut printr-un amplu proces de renovare și modernizare, prin care și-a reconfigurat spațiile și a implementat un design atractiv și modern, pentru a rămâne una dintre destinațiile de shopping preferate ale bucureștenilor. București Mall își surprinde în continuare clientele fashioniste printr-un mix de branduri: unele consacrate, altele, în ton cu ultimele tendințe, la care se adaugă cele care pot fi găsite în mod exclusiv în acest centru comercial.

În ceea ce privește noile branduri din București Mall, printre acestea se numără cel mai mare MANGO din Europa de Est, un flagship Douglas, al doilea de acest gen și cel mai mare magazin al rețelei din țară, primul magazin de tipul department store din lanțul Meli Melo și Aperto, un restaurant italian unic în România, dotat cu cinci bucătării, fiecare cu specificul ei (pizza, grill, pasta, pasta fresca și gelato).  În centrul comercial poate fi frecventat un club World Class România, care pune la dispoziție  35 de clase de grup fitness pe săptămână și programe personalizate cu aproximativ 20 de antrenori personali. Totodată, mall-ul găzduiește cafenele moderne, magazine elegante, o zonă de food court pentru toate gusturile și un cinematograf. Hollywood Multiplex continuă să ofere clienților experiențe în premieră, așa cum a făcut-o de la înființarea sa, în 2000, în 10 săli moderne și echipate cu cea mai nouă tehnologie.

De asemenea, evenimentele organizate periodic în mall atrag de la fashioniste până la cinefili și familii cu copii, cu promisiunea că toți vor trăi experiența completă de shopping, distracție și socializare.

Comentarii

comentarii