Huawei Consumer Business Group și Institutul Pantone încheie un parteneriat menit să pună la dispoziția utilizatorilor ultimele noutăți în materie de culoare, care vor fi integrate în cazul viitoarelor produse Huawei.
Prin combinarea dintre expertiza în materie de tehnologie și design contemporan, pe care Huawei o deține, și reputația Institutului Pantone Color, cu privire la paletele de culori deosebite obținute, consumatorii se pot aștepta la dispozitive care îmbină perfect inovația cu frumusețea uimitoare.
Institutul Pantone Color colaborează cu brand-uri din întreaga lume, pentru a le ajuta să integreze culorile în conceperea strategiilor lor de proiectare a produselor, ca un factor esențial în transmiterea de emoții pozitive. Mai mult decât atât, Institutul Pantone Color prevede direcțiile în preferințele pentru anumite culori, exprimând modul în care sunt influențate emoțiile umane de tendințele sezoniere, mai ales prin renumita alegere a Culorii anului.
Prin intermediul acestui parteneriat, Institutul Pantone Color va continua să exploreze limbajul culorii, pentru a pune la dispoziție consumatorilor Huawei ultimele tendințe în materie de culoare.
“Suntem foarte încântați să lucrăm cu Institutul Pantone Color, liderul global în materie de culoare, în vederea dezvoltării gamei noastre de produse, pentru a le aduce clienților noștri cele mai noi tendințe. Credem cu tărie în puterea înțelepciunii colective și în colaborare, iar acest parteneriat le va permite consumatorilor să se exprime mai clar prin limbajul universal al culorii “, a declarat Richard Yu, CEO al Huawei Consumer Business Group.
Declarația sa este completată de cea a lui Laurie Pressman, Vicepreședinte al Institutului Pantone Color: “Trăim într-o lume în care consumatorii își doresc din ce în ce mai mult să utilizeze culorile ca formă de exprimare, așa că suntem provocați să exploatăm și mai mult utilizarea creativă a culorilor. Culorile sunt într-adevăr un mijloc prin care oamenii pot să se exprime și să își pună în valoare personalitatea, iar Huawei recunoaște acest comportament al consumatorilor aflați într-o evoluție dinamică, iar, prin parteneriatul nostru, așteptăm cu nerăbdare să le oferim clienților Huawei posibilitatea de a se exprima prin intermediul culorilor.”
Mai multe detalii și informații despre parteneriatul dintre Huawei și Institutul Pantone Color vor fi anunțate la conferința de presă Huawei, care are loc înainte de începerea târgului de tehnologie din Barcelona, Mobile World Congress, pe 26 martie.