HOSPICE Casa Speranței și Kaufland România își unesc din nou forțele și lansează tricourile optimiste, un proiect de strângere de fonduri pentru dezvoltarea Centrului socio-medical HOSPICE de la Adunaţii Copăceni.
Astfel, “Cine n-are un optimism să-şi cumpere” sau “Viaţa mea de optimist: Ziua vesel, noaptea vesel” sunt doar câteva dintre mesajele de pe tricourile optimiste, care vor putea fi cumpărate din toate magazinele Kaufland din ţară, în această perioadă.
O mare parte din fondurile obținute din vânzarea tricourilor se vor îndrepta către Centrul HOSPICE de la Adunații Copăceni, un spațiu în care copiii cu boli rare și limitatoare de viață și familiile lor pot găsi refugiu și alinare.
Centrul va include o unitate cu 12 paturi ce va oferi îngrijire paliativă copiilor, spaţii pentru activitați educativ-terapeutice destinate copiilor, un adăpost dedicat familiilor aflate în situații limită (6 apartamente) și un centru educațional. Domeniul pe care este amenajat centrul a fost donat fundației de familia Florescu în 2012.
Tricourile optimiste lansate de HOSPICE şi Kaufland România fac parte din campania Academia de Optimism. Accesând website-ul www.academiadeoptimism.ro, oricine poate să se înscrie la cursurile copiilor de la HOSPICE printr-o simplă donaţie.
Lecţiile de optimism accesibile pe platformă constau în scurte clipuri video ce îi au în prim plan pe copiii HOSPICE şi pe invitaţii lor. Alături de ei, vom învăţa ce înseamnă cu adevărat optimismul şi motivele pentru care ar trebui să preţuim fiecare clipă de viaţă, indiferent de problemele cu care ne confruntăm.