Films in Frame și glo™ își unesc forțele într-un parteneriat menit să susțină activitatea revistei

0
18
parteneriat
parteneriat

Unul dintre cele mai cool parteneriate s-a închegat la începutul anului 2022, atunci când glo™ și revista online Films in Frame și-au unit forțele într-un parteneriat menit să țină în continuare publicul la curent cu cele mai noi știri din lumea cinematografică, prin materiale atent curatoriate și noi rubrici.

Films in Frame este o revistă culturală independentă de cinema, care continuă să existe într-o țară în care presa cinematografică este săracă în opțiuni, cu atât mai mult cea independentă. Astfel de proiecte supraviețuiesc cu greu, adeseori înfrânte de lipsa de ajutor venit din exterior. Nu este un secret că redacția FIF face eforturi încă din prima zi – nu doar să existe, ci să se auto depășească și să devină un reper pentru presa cinematografică națională și, de ce nu, chiar și internațională.

De cealaltă parte, glo™ s-a impus drept un brand inovator încă de la lansare, axat pe atingerea excelenței atât în domeniul său, cât și în lumea industriilor creative. Deoarece dorința echipei glo™ de a se implica și a sprijini proiecte din zona industriilor creative este constantă și consecventă, colaborarea cu Films in Frame a venit ca o opțiune firească pentru îndeplinirea acestui obiectiv. Cu sprijinul glo™, FIF va continua dezvoltarea de noi rubrici și proiecte din ce în ce mai îndrăznețe.

„Îmi doresc ca Films in Frame să inoveze și să fie un reper în presa de specialitate din România, însă lucrurile acestea necesită timp și depind și de forța financiară pe care o ai la dispoziție. Încă de la început, FIF a fost susținută 100% din buzunarele mele; n-a fost ușor dar cred că în cei 2 ani de activitate am reușit să ne impunem ca o publicație de referință, fresh & de încredere. Faptul că am găsit un partener care să ne sprijine financiar și cu care să putem, în același timp, dezvolta alte idei pe care le avem, e o confirmare că revista noastră este apreciată și merge în direcția bună. Și este și un cadou, care mă bucură nespus și pentru care le mulțumesc din suflet celor de la glo™.”Laura Mușat, redactor-șef Films in Frame

„Dezvoltarea afacerii noastre se bazează în primul rând pe așteptările consumatorilor cărora le răspundem. Alegem să dezvoltăm produse pentru viitor, iar implicarea glo™ în susținerea industriei creative este parte din ambiția noastră de a contribui la un viitor mai bun. Ne bucură faptul că deschidem anul cu un nou parteneriat și sperăm ca, împreună, să aducem arta cinematografică și talentul românesc în prim-planul pe care îl merită din plin”, a declarat Raluca Răchițeanu, senior brand manager al categoriei produselor care încălzesc tutunul în cadrul BAT România.

Nucleul parteneriatului dintre glo™ și FIF constă în seria de video-uri Back Stories curatoriată până acum doar de echipa Films in Frame – o serie care reunește în fața camerei actorii și cineaștii industriei de film autohtone, pentru a răspunde contra-cronometru unui set de întrebări, în timp ce încearcă să descompună cu succes un turn JENGA. Printre invitații seriei de până acum se regăsesc Victoria Răileanu, Tudor Giurgiu, Șerban Pavlu, alături de mulți alții. Împreună, glo™ și FIF au pregătit o mulțime de surprize pentru această serie – o listă lungă de invitați care fac parte din unele dintre cele mai noi producții cinematografice din România urmează să pășească în studio pentru noi episoade.

Mai mult, pregătim împreună numeroase alte surprize, care vor fi anunțate în decursul acestui an, așadar rămâneți cu ochii pe website-ul Films in Frame pentru cele mai noi materiale dezvoltate de redactori, cu sprijinul glo™.

Films in Frame este printe cele mai citite reviste online de film din România, cu un număr de aproximativ 10.000 de cititori lunar. FIF privește industria cinematografică locală și internațională de azi prin materiale atent scrise de către redactorii și colaboratorii revistei, despre oameni, despre festivaluri de film, despre evoluția și involuția cinematografiei autohtone și europene, despre filme care sunt pe gustul redacției (sau nu) și care schimbă lumi sau mentalități. Cu peste 10 rubrici diferite, serii video și ședințe foto, Films in Frame își propune să dezvolte presa cinematografică din România și să inoveze cu fiecare nouă inițiativă propusă.