Facebook a anunțat că va lansa o serie de funcții audio în următoarele câteva luni. Sursele spun că rețeaua socială intenționează să anunțe o serie de produse, dintre care unele nu vor apărea de ceva timp, sub umbrela „social audio”. Acestea includ viziunea Facebook a Clubhouse, rețeaua socială audio care a crescut rapid anul trecut, precum și o împingere în descoperirea și distribuirea podcasturilor, ajutată de Spotify.
CEO-ul Mark Zuckerberg a dezvăluit planul companiei de a intra în spațiul audio social. „Credem că și sunetul va fi un mediu de primă clasă”, a spus Zuckerberg jurnalistului Casey Newton într-o conversație difuzată pe Discord. „Din când în când apare un nou mediu care poate fi adoptat în multe domenii diferite. Cred că acest lucru va fi adevărat cu aceste camere audio live.” a spus Zuckerberg.
Facebook va lansa, de asemenea, o nouă funcție, Soundbites, în care utilizatorii pot crea și partaja clipuri audio scurte. Funcția va fi lansată în următoarele câteva luni, la început cu un număr mic de creatori.
Utilizatorii vor putea câștiga bani în camerele audio live sau cu Soundbites, deși nu este clar dacă acest lucru va fi disponibil pentru oricine sau doar rezervat pentru creatorii cu urmări mari.
Anul trecut, domnul Zuckerberg a recunoscut că a copiat rivalii, spunând că Facebook „a adaptat cu siguranță caracteristici pe care alții le-au condus”.
Instagram Reels, lansat anul trecut, arată similar cu TikTok. Instagram Stories, o caracteristică lansată în 2016, a fost criticată ca o smulgere a Snapchat.
sursă informații: bbc.com, wired.com, vox.com,