Facebook extinde funcția de adăugare a unui buton de donații

    0
    648
    buton de donații

    Facebook a lansat, în urmă cu aproximativ un an, primul buton de donații pentru utilizatorii care aveau nevoie să organizeze o campanie de strângere de fonduri. Atunci, această opțiune era disponibilă doar organizațiilor nonprofit verificate de companie.

    Între timp, acesta a putut fi adăugat și la videoclipurile live. Recent, rețeaua socială a anunțat că va extinde din nou accesibilitatea funcției.

    Tipurile de campanii eligibile funcției unui buton de donații:

    • urgențe medicale
    • costuri de învățământ
    • ajutor pentru animale
    • urgențe personale
    • pierderi
    • funeralii

    Cum poate fi adăugat un buton de donații unei pagini?

    1. Mergi la fotografia de copertă din Pagină și apasă pe + Adaugă un buton.
    2. Alege apelul la acțiune și introdu adresa site-ului tău web.
    3. Apasă pe Creează. Poţi alege dintre diverse butoane de apel la acțiune. Categoria paginii tale trebuie să fie setată la „Organizație non-profit” pentru ca butonul Donează acum” de apel la acțiune sa fie disponibil.

    Cum poate fi adăugat un buton de donații la o transmisiune live?

    1. Apasă pe La ce te gândești? în partea de sus a secțiunii Noutăți și selectează Clip video în direct.
    2. Apasă pe pictograma pentru strângere de fonduri din colțul din stânga jos al ecranului.
    3. Selectează strângerea de fonduri pe care dorești să o atașezi la clipul tău video în direct și apasă pe Intră în direct.

    Persoanele care îți urmăresc clipul video vor putea afla mai multe despre strângerea ta de fonduri, vor putea vedea ce sumă de bani s-a strâns și vor putea contribui prin folosirea butonului „Donează”.

    Există un termen de 24 de ore de review înainte să poți începe campania, dar procesul ar putea fi automatizat dacă devine popular. Categoriile de pagini care vor putea susține o astfel de campanie de donații prin videoclipuri live sunt extinse. Dacă, anterior, acesta era disponibil doar organizațiilor nonprofit, butonul de donații a ajuns acum accesibil oricărei pagini verificate.

    Această înseamnă că figuri publice, brand-uri și business-uri, dar și oameni care susțin o anumită organizație nonprofit pot crea o campanie de donații pe Facebook, atât timp cât videoclipul este postat pe o pagină adecvată.

    Bineînțeles, Facebook va percepe un anumit comision din donații, însă până acum nu a oferit detalii cu privire la procentaj. Când această funcție a fost anunțată pentru prima dată, site-ul afirma că va obține 5% din venituri pentru a acoperi costurile de procesare a plăților. Însă chestiunea rămâne încă discutabilă.

    sursă foto: engadget.com

    sursă info: Facebook Business