Tot timpul ne plângem că ba nu mai avem chef, ba că nu avem dispoziția necesară, ba că suntem prea obosiți, dar niciodată nu ne gândim care sunt motivele și ce putem face pentru a putea schimba această stare. Dăm vina pe somn, pe cafeaua pe care încă nu am apucat să o bem de dimineață, pe activitățile dificile pe care le avem, pe alimentația nepotrivită. Mereu scuze peste scuze. Vrem mai multă energie, iar pentru asta apelăm la mai multă cafea, băuturi energizante sau chiar pastile, având impresia că asta ne-ar ajuta, dar efectul nu este de lungă durată, așa cum ne dorim.

Dacă vrei să ai o zi minunată, revigorantă și plină de energie, încearcă să-ți schimbi treptat modul de viață, incluzând în alimentația ta produse care într-adevăr îți dau o mână de ajutor și sunt ușor de găsit. Nu ai nevoie de mulți bani și sunt sigură că îți va face plăcere să le consumi.

Consumă un ou pe zi. Ouăle sunt bogate în vitamina B și vitamina D, care mențin oasele puternice. Proteinele din ou oferă un plus de energie pentru întreaga zi.

wpid-cracked-brown-egg

 

Bea apă minerală sau lapte. Apa minerală este bogată în calciu și magneziu, care combat oboseala și stresul. Și laptele are un conținut bogat de calciu și vitamina B care îți întăresc organismul.

Mănâncă banane, mere, portocale, avocado, stafide sau migdale. Ele sunt o sursă sănătoasă de energie, fiind pline de vitamine și de fibre esențiale organismului. Sunt delicioase și aromate și merg perfect în combinații cu alte fructe pe placul vostru.

tumblr_n5uippJVk91trdf0vo1_1280

Ciocolata neagră, cu cât are mai multă cacao în compoziție, cu atât mai multă energie oferă. Conținutul de cofeină și zahăr este moderat, astfel că energia nu își va consuma bateriile când efectul alimentului va dispărea.

ciocolata neagra

 

Popcornul, un aliment ieftin și ușor de făcut. Este bogat în fibre și carbohidrați, și spre fericirea multora dintre voi este sărac și în calorii. De-a lungul timpului s-a dovedit că popcornul este o bună sursă de energie, mai ales pentru copii.

tumblr_n7623xexhI1sk49hxo1_500

Și cel mai important, nu uita să bei cât mai multă apă în intervale regulate de timp. Hidratarea te ajută să-ți menții o minte activă și un organism sănătos. Ea este un bun ajutor, mai ales în timpul examenelor, și este un medic bun pentru zilele călduroase care ne așteaptă.

apa