Dacă ești pregătit să ții pasul cu o companie care se mișcă la pas rapid și dacă vorbești în mod fluent arta empatiei (și limba engleză), te așteptăm să te îmbarci într-o adevărată aventură profesională.

Dezlegi cu ușurință codul client-service? Atunci cu siguranță vrei să știi că Horizon IT, companie de software development de origine canadiană, acceptă aplicații pentru un post de Customer Support Representative.

Viitorul nostru coleg trebuie să dea dovadă de:
* competență profesională de lucru în limba engleză
*flexibilitate și adaptibilitate (se lucrează în ture)
*spirit de echipă, atitudine pragmatică, simț de răspundere
*atenție la detalii
Pe lângă o ofertă financiară competitivă și acces la un pachet de beneficii aliniat trend-urilor IT, îți oferim șansa de a-ți dezvolta viziunea profesională într-un cadru modern și orientat către inovație. Am tăiat eticheta corporatistă și l-am dublat cu o cultură people-centric.

Așteptăm CV-ul tău pe adresa de e-mail hr@horizon-it.ca.

Comentarii

comentarii

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here