danone concurs de idei iqool.ro

Află ce are Danone pregătit pentru tine

Danone lansează #CreativitateînPractică, un concurs de idei adresat studenților. Aceștia vor avea ocazia să dobândească experiență practică în domeniul comunicării, să interacționeze cu specialiști în domeniu, dar și șansa să câștige unul dintre cele trei premii puse în joc, în valoare totală de 3.000 euro.

Concursul se desfășoară în perioada 27 octombrie – 12 decembrie și are mai multe etape: înscrierea echipelor, întâlnire de debriefing, înscrierea propunerilor și susținerea proiectelor finaliste în fața juriului.

Pentru a participa la acest concurs, studenții trebuie să se grupeze în echipe și să rezolve unul dintre cele două brief-uri:

Brief 1 – Campanie de comunicare pentru promovarea proiectului social „O șansă pentru familia ta”.

Context: proiectul „O șansă pentru familia ta”, lansat în 2012, se adresează comunităților de gospodari din zonele cu potențial redus de dezvoltare, cu scopul de a le oferi șansa unui trai mai bun prin dezvoltarea sustenabilă a unui mic business de producție de lapte. Acest proiect a dovedit că și comunitățile mici, dacă sunt susținute și ajutate, pot produce lapte de calitate superioară și pot dezvolta un model eficient de business local, ca sursă familială de venituri. Mai multe despre proiect aici.

Obiectiv brief: Promovarea proiectului ca un model de dezvoltare sustenabilă pentru alte comunități rurale cu potențial de dezvoltare redus, cu scopul de a susține eventuala replicare a acestuia, spre beneficiul comunităților respective.

Brief 2 – Campanie de informare și educare despre rolul iaurtului în alimentație.

Context: consumul de iaurt în România este scăzut, de doar 5 kg/an/cap de locuitor, comparativ cu alte țări din spațiul european (Franța – 19 kg/an/cap de locuitor, Bulgaria – 17 kg/an/cap de locuitor sau Portugalia – 20 kg/an/cap de locuitor). Iaurtul se numără printre cele mai sănătoase alimente, situându-se pe locul doi în ierarhia alimentelor dense în nutrienţi raportat la numărul de calorii, după fructe şi legume. Mai multe despre beneficiile iaurtului aici.

Obiectiv brief: Creșterea nivelului de cunoaștere a rolului și beneficiilor iaurtului în alimentația zilnică.

Proiectele înscrise în campanie vor fi evaluate de un juriu format din: Lucian Mîndruță (jurnalist, lector universitar, prezentator radio și TV), Cristian Mărgărit (antreprenor, blogger și consultant în nutriție și fitness, fondator și realizator getfit.ro), Cristina Popescu (Director de Comunicare Danone) și Antonio Momoc (specialist în comunicare și relații publice, conferențiar doctor la Universitatea din București). Ei vor evalua etapele esențiale ale unei campanii: cercetarea, planificarea, implementarea, evaluarea, dar și nivelul de creativitate și forma de prezentare.

Concursul se desfășoară în perioada 27 octombrie – 12 noiembrie și va avea următoarele etape:

27 octombrie – 15 noiembrie 2016: Înscrierea echipei la adresa creativitateinpractica@imagepr.ro (cu numele echipei și o scurtă descriere, nume complet și link către profilul de Facebook) și alegerea unuia din cele 2 brief-uri de campanie pentru care doresc să prezinte o propunere.

17 noiembrie – Întâlnire de debrief cu membrii comisiei de jurizare.

14 – 28 noiembrie: Trimiterea propunerilor de campanie la adresa creativitateinpractica@imagepr.ro (format la alegerea echipei).

28 noiembrie – 5 decembrie: Prima etapă de jurizare.

5 decembrie: Anunțare finaliști – cele 5 echipe care au obținut cel mai mare punctaj în urma etapei preliminare de jurizare.

12 decembrie: Susținerea prezentărilor în fața comisiei de jurizare.

14 decembrie: Anunțarea câștigătorilor.

Regulamentul concursului, precum și brief-urile complete și criteriile specifice de evaluare sunt disponibile pe website-ul danone.ro.

Comentarii

comentarii

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here