luni, octombrie 18, 2021
Recrutare IQool
AcasăBREAKING NEWSCustomer Care Conference & Expo, cel mai important eveniment de profil din...

Customer Care Conference & Expo, cel mai important eveniment de profil din Europa de Est, 17 și 18 martie, București

Conference Arena, membru Marketing Insiders Group, invită specialiștii de customer care la o nouă dezbatere centrată pe satisfacția clientului și pe recrutarea, pregătirea și fidelizarea angajaților, în cadrul Customer Care Conference & Expo. Conferința, ajunsă la cea de-a 13-a ediție, este cea mai mare de acest tip din Europa de Est. Astfel, pe 17 și 18 martie, la JW Marriott Bucharest Grand Hotel, sunt așteptați peste 200 de specialiști în customer care, atât de pe plan local cât și internațional, din industrii precum: BPO, Telecomunicații, Finanțe & Bănci, Asigurări, IT&C, Retail, FMCG, Auto, etc.

Speakeri care au confirmat participarea sunt:
–  Carmen Șerbănoiu- Sales Effectiveness Manager, Oracle Customer Support Sales, Oracle Romania;
–  Călin Hințea – Prof. Univ. dr. și Decan al Facultății de Științe Politice, Administrative și ale Comunicării din cadrul Universității Babes-Bolyai;
–  Andrei Călin – Business Development Consultant – Contact Center Solutions, Intrarom;
–  Apostolos Kemos – Sales Director for SE Europe & Israel, Genesys;
–  Diego Mateos – Owner & CEO, Cosmos Call Center;
–  Nansi Lungu – Lector Univ. dr. la catedra de Științe cognitive, Universitatea Titu Maiorescu și Behavior analyst la Bitdefender;
–  Dan Mazilu – Fondator, Mediatel Data;
–  George Suciu – IT&C Solutions Manager, BEIA Consult International;
–  Andras Gortvai – Channel Sales Manager for EE and Austria, Aspect Software.

A 13-a ediție a Customer Care Conference & Expo aduce în discuție selectarea, pregătirea și motivarea angajaților din contact center pentru a crește satisfacția și loializarea clienților. Prezentările acestei ediții au în vedere subiecte precum:
–  Metode de recrutare inovativă într-un mediu de business conservator- metodologie, tehnologie, proces.
–  Impactul social media în procesele și strategiile de recrutare.
–  Programele de training ca instrumente esențiale în loializarea angajaților.
–  Creșterea satisfacției la locul de muncă prin feedback constructiv.
–  Gestionearea unui mediu multicultural în contact center.

Parteneri ai Customer Care Conference & Expo sunt: inConcert – Partener Platinum, Mediatel Data, Competence Call Center, Beia Consult International, Urgent Cargus și Teleperformance – Parteneri Silver, Intrarom, Genesys, Groupama Asigurari, Blue Point, Valoris și Optima Solutions Services –Parteneri, DHL – Partener Logistic.
Pentru mai multe informații despre eveniment vă invităm să accesați http://www.conference-arena.com/customer-care-conference.
Pentru înscrieri de participare sau oportunități de parteneriere, vă rugăm să ne contactați pe astfel: laura.galos@conference-arena.com, registration@conference-arena.com.

Andreea Preda
“Sunt, am fost și voi fi o persoană de încredere, în care poți să îți pui baza cu orice problemă.Pot fi caracterizată prin prisma mai multor puncte de vedere, însă, în opinia mea, cele mai pregnante trăsături sunt spiritul liber/nebun sociabilitatea și simțul umorului. Îmi place să cred că prezența mea influențează oamenii în a fi mai deschiși și mai zâmbăreți.”
RELATED ARTICLES

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Most Popular