cumpărăturile pe Internet

Cumpărăturile pe Internet nu mai sunt demult o raritate. O bună parte dintre noi le fac. Unii oameni aleg să ia produse alimentare. Alții se rezumă la a da bani pe bilete de concerte sau festivaluri. Există însă și oameni care preferă să își cheltuiască veniturile pe haine, fie ele de la nume mari din lumea modei sau magazine micuțe. Unii dintre ei chiar își găsesc inspirația în timp ce se uită pe rețele sociale.

Nimeni nu va fi surprins, probabil, dacă voi spune că s-au căutat modalități de a spori cumpărăturile pe Internet. Ați fi oare surprinși însă să aflați că mai multe magazine de îmbrăcăminte vor putea beneficia de mai multă publicitate – și, desigur, de profituri mai mari – de pe urma Instagramului?

Cum se poate întâmpla totul?

cumpărăturile pe InternetMulte branduri, mari sau mici, se promovează în mediul online. Mai ales pe Instagram, unde vizualul este foarte important. Unele dintre ele chiar îți permit să cumperi lucrurile la care fac reclamă…..fie printr-un link în descriere, fie printr-o etichetă specială pusă în cadrul postărilor de tip Stories.

Și, uite-așa, tu îți delectezi ochii, iar ei își delectează buzunarele de fiecare dată când oamenii cumpără de la ei. Avantaj dublu.

…..lucrurile voi deveni și mai interesante

cumpărăturile pe InternetTag-urile din Stories se vor extinde încetul cu încetul, pe măsură ce comercianții de pe rețea le vor permite utilizatorilor să facă achiziții online.

Însă permisiunea trebuie să vină și ea cu anumite condiții. Ce înseamnă asta? Că ei vor trebui să primească o aprobare din partea platformei online. Ea va putea fi obținută printr-o cerere și respectând următoarele condiții:

  • comercianții trebuie să comercializeze bunuri care sunt conforme cu politicile și contractul de comerț
  • contul de Instagram trebuie să fie convertit într-un profil destinat exclusiv afacerilor
  • prezența de pe platformă trebuie neapărat conectată la un catalog Facebook. Această acțiune poate fi întreprinsă prin intermediul Business Manager, prin pagina propriu-zisă de Facebook a afacerii sau prin platforme precum Shopify sau BigCommerce

Dacă vânzătorul sau brand-ul respectă condițiile de mai sus, Instagram îl va trece printr-o verificare a contului. Procesul durează câteva zile, fiind urmat apoi de un anunț de permitere.

Țările și teritoriile în care se pot activa etichetările de produse sunt disponibile aici.

Au rost aceste modificări?

Cum să nu? Nenumăratele  ,,povești” de pe Instagram sunt consumate de 400 de milioane de oameni zilnic. Iar specialiștii se așteaptă ca Instagram Stories să întreacă News Feed-ul de pe Facebook la capitolul share-uri.

surse info: socialmediatoday.com

surse foto: wersm.com, multipilicalia.com, socialmediatoday.com

Comentarii

comentarii