Continuă sesiunea de Previews pentru Advertising Week 2016

0
121

Cel de-al doilea eveniment Preview Advertising Week – ”Shapeshifting Brands” va avea loc pe data de 27 august 2016. Dăm startul înscrierilor pentru ”Shapeshifting Brands” pe site-ul nostru www.advertisingweek.ro.

Shapeshifting Brands pornește de la ideea de metamorfozare în altă ființă sau formă, care, deși poate părea o poveste antică, se aplică în prezent chiar în industria advertisingului.

Atât brandurile, cât și agențiile, se află într-o continuă căutare a celui mai potrivit mod de a servi o informație binecunoscută, dar îmbrăcată într-o altă formă, una nouă, prin care generația tânără, digitală, deja imună la tactici clasice, să rezoneze și să devină receptivă, întrucât metodele tradiționale de advertising se dovedesc ineficiente.

Durata prezentării va fi de o oră și jumătate, timp în care se va urmări nevoia, contextul și soluțiile creative care au conturat campaniile din mediul digital ale celor de la McDonald’s România și despre care va vorbi Arnold Ronald Vieriu. Partenerii noștri de la Youth Hub ne-au oferit spațiul potrivit pentru un eveniment în cadrul căruia să putem să discutăm împreună pe o astfel de temă.

Anul trecut am susținut prima ediție a Advertising Week, cu un număr total de înscriși de aproximativ 2000 de persoane, iar anul acesta o vom organiza pe a doua, în noiembrie. Principalul obiectiv al Advertising Week este de a facilita drumul oricărui aspirant către industria creativă și marketingul de top. Prin intermediul seriei de evenimente pe care le organizăm ne dorim să construim în timp o comunitate deschisă. Accesul la educația alternativă este misiunea organizației noastre, AdviceStudents România. Advertising Week are, pe parcursul verii, trei evenimente tip preview, cu rol de teaser.