Comunicarea devine din ce în ce mai necesară și în același timp acaparatoare. Se pare că tindem să comunicăm mult prea mult, iar acest fapt îngreunează publicitatea și pune o presiune enormă pe umerii instrumentelor mass media. Știați că:

În domeniul publicitar, americanii consumă 57% din publicitatea difuzată la nivel mondial, deși reprezintă doar 6% din populația globului

În America se publică anual 30 000 de cărți si avem nevoie de 17 ani de lectură neîntreruptă  pentru a citi tot ce se publică într-un an

Ziarele – anual publicațiile americane consumă în jur de 10 milioane de tone de hârtie, ceea ce înseamnă că un om obișnuit consumă anual 43 kg de hartie de ziar

left-brain-right-brain

 

The New York Times, ediția de duminică conține în jur de 500 000 de cuvinte. Pentru a-l citi în întregime am avea nevoie de 28 de ore de lecturat continuu ( dacă citim cu o viteză media de 300 de cuvinte pe minut)

O familie americană vizionează în jur de 750 000 de imagini zilnic, în timp ce aceștia își petrec în medie mai mult de 7 ore pe zi

Pe o cutie de cereale de 250 g este tipărit un text de 1 268 de cuvinte

La Pentagon sunt printate zilnic în medie de 350 000 de pagini pe zi

Comparația privind evoluția comunicării și nevoia constantă de noutate se poate observa și în cazul reglemetărilor: în timp ce Tatăl Nostru conține 56 de cuvinte, Discursul de la Gettysburg – 266, Cele 10 porunci – 297, Declarația de Independență – 300, un decret al Statelor Unite conține 26 911 cuvinte

 

Cam multă informație, nu?

 

Sursa text: Positioning: The Battle for Your Mind: How to Be Seen and Heard in the Overcrowded Marketplace by Al Ries, Jack Trout

Sursa foto: http://theboldcorsicanflame.files.wordpress.com

Redactor: Alexandra Mihai

 

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here