Managerii „de carton” sunt acei manageri care nu îşi motivează echipele, care nu înteleg rolul de mentor pe care ar trebui să-l aibă pentru oamenii din subordine şi care nu îşi asumă responsabilitatea pentru rezultatele obţinute sub supervizarea lor.

Coca-Cola HBC a lansat în această primavară o campanie online prin care evidenţiază cele mai frecvente greşeli pe care le fac managerii în relaţia cu echipele lor şi contribuie în mod activ la schimbarea acestor atitudini în rândul acestora. Mecanismul campaniei a presupus o comunicare în două etape: identificarea greşelilor şi ilustrarea lor în spirit comic, respectiv oferirea de soluţii şi sfaturi de către angajaţii Coca-Cola HBC cu privire la bunele practici ale unui manager.

Situaţiile negative alese au fost exagerate intenţionat, pentru a scoate în evidenţă căt de nepotrivite sunt astfel de comportamente într-o echipă. Iar stilul grafic simplu, în spiritul benzilor desenate, s-a potrivit excelent abordării comice şi relaxate a situaţiilor negative. Toate ilustraţiile au fost reunite într-un articol postat pe site-ul de carieră al companiei – 15 semne ca nu esti un Super-Manager – şi promovate intens pe pagina de Facebook Talente Nedescoperite.

Print

În faza a doua, managerii Coca-Cola HBC au oferit sfaturi şi recomandări care să îi ajute pe manageri să evite astfel de greşeli în comunicarea cu echipa, să gestioneze mai bine relaţiile de lucru şi să se comporte ca adevaraţi Super Manageri. Sfaturile managerilor au fost de asemenea postate pe pagina de Facebook a companiei.

Solutii manageri Coca-Cola HBC

Iniţiativa Super-Manager face parte din campania de comunicare a programului de Management Trainee Coca-Cola HBC, campanie realizată de IMAGE PR.

Pentru mai multe informaţii legate de companie vă rugăm să vizitaţi site-urile www.coca-colahellenic.ro şi www.thecoca-colacompany.com.