Cinci reguli de alimentație care te vor menține în formă

reguli de alimentație care te vor menține în formă

Cinci reguli de alimentație care te vor menține în formă

Știm cu toții că rutina zilnică ne obosește uneori atât de tare încât, după o zi plină de muncă și facultate, sportul nu mai ocupă primul loc. Să fiu sinceră, îi felicit pe cei care au timp de sală sau de ieșit la alergat. Sau de gândit la reguli de alimentație care te vor menține în formă. :)

Pentru a avea o condiție fizică bună, pe lângă sport, este nevoie și de o alimentație sănătoasă. Nu e de ajuns doar să depunem efort fizic, ci trebuie să facem și compromisuri. Deși știm cu toții că fast-food-ul este dăunător, cred că ne lăsăm prea des corupți de aceste „delicii” pentru a ne structura un plan bine definit.

În continuare, vă voi prezenta atât cinci reguli de alimentație care te vor menține în formă, cât și sfaturi despre cum trebuie urmate acestea.

1. Bea cât mai multă apă

Hidratarea este forte importantă. Încearcă să bei cât mai multe lichide pe zi, dar nu doar atunci când ți-e sete sau cald. Organismul trebuie să fie hidratat în permanență.

De asemenea, o variantă faină de băutură pe sezonul cald este citronada. O poți prepara ușor și lua cu tine în zilele toride.

reguli de alimentație care te vor menține în formă

2. Mese mai dese, dar în porții mici

Știu la ce vă gândiți…datorită programului încărcat, nu reușim să respectăm cele trei mese ale zilei. Cu atât mai puțin ne ies și planurile de a mânca la ore fixe.

Ei bine, se pare că este foarte important să mâncăm mai puțin și mai des. Totodată, nu cred că mai trebuie menționat că mâncarea la ore târzii nu e deloc o soluție dacă ne dorim să arătăm cât mai bine.

3. Consumă cât mai multe fructe și legume crude

Este bine de știut că alimentele crude sunt bogate în fibre și ajută la o digestie mai ușoară.

Obișnuiește-te să ai la tine un fruct pentru pauza de masă. Îți va da totodată și un vibe pozitiv.

reguli de alimentație care te vor menține în formă

4. Încearcă să înlocuiești cafeaua cu ceaiul verde

Pentru cei care nu sunt dependenți de cafea, acest sfat ar putea fi o soluție ușoară. Ceaiul verde este cunoscut atât pentru pentru proprietățile sale energetice, cât și pentru antioxidanții care ajută corpul să ardă grăsimile.

Este recomandat să consumăm cel puțin două căni de ceai verde pe zi, fără a-l îndulci.

reguli de alimentație care te vor menține în formă

5. Introdu în dieta ta alimente bogate în fier

Fierul se găsește în pește, carne roșie, fasole sau semințe. El ajută la transformarea zahărului în sânge.

Însă trebuie să fim atenți și la modul în care gătim aceste alimente. Trebuie să evităm, pe cât posibil, grăsimile.

Sper că sfaturile mele v-au ajutat să vă gândiți la ce ar trebui să faceți pentru a avea un stil de viață cât mai sănătos.

sursă info: vbe.ro

sursă foto: google.com

Comentarii

comentarii

NICIUN COMENTARIU

LĂSAȚI UN MESAJ