„E bine să ai pasiuni.

Dar pentru a intra în advertising, ai nevoie de mai mult.”

Cei de la Centrade România și-au propus să îi ajute pe studenții  și  masteranzii  de la Marketing, Comunicare, Arte, Management și alte specializări în domenii socio-umane printr-un program de consiliere profesională, „Cum să devii cel/cea mai bun/ă profesionist/ă?, Weeks Of Work.

Timp de un an, 360 de studenți interesați să lucreze în domeniile comunicării și al relațiilor publice vor acumula cunoștințe și își vor dezvolta abilitățile pentru a crea prima campanie de comunicare din cariera lor.

Ce presupune acest program? Fiecare serie de studenți parcurge două module, unul teoretic și unul practic, în decursul a două săptămâni:

Săptămâna 1: participanții se vor familiariza cu activitatea desfășurată în toate departamentele agenției: client service, strategie, creație, online, social media, audio-video, DTP. Adică primesc un sneak-preview din toate ca să vadă activitatea în detaliu și cum lucrează departamentele.

Săptămâna 2: studenții, împărțiți în patru echipe, primesc un brief concret de la un client și au ocazia să își exerseze cunoștințele acumulate prin realizarea unei propuneri pentru o campanie de comunicare. În plus, vor primi îndrumare permanentă de la cei mai mari, deci nu sunt lăsați doar cu brief-ul în brațe și atât.

De ce recomand programul?

  1. Partea de preview te va ajuta și să-ți dai seama dacă e un domeniu în care vrei să lucrezi și dacă într-adevăr ți se potrivește.
  2. Agenția chiar îi pune la treabă pe aspiranții de internship, urmărind să creeze o punte între tânăra generație cu un potențial extraordinar și angajatorii care caută să găsească în fiecare CV experiența și competențe relevante domeniului.
  3. După astea două săptămâni antrenante, dacă  studentul este harnic, silitor și deștept, are șansa de a fi luat pentru internship. Și mai departe, tot de el depinde într-o mare măsură să fie cel mai bun.