După numeroși ani de studii cu privire la clasificarea celor mai puternice branduri românești, anul acesta lista pare una mult mai stabilă. Influența pe care ele și-o manifestă pe piața românească a făcut ca fiecare să își stabilească propriile linii de demarcație și să cucerească noi teritorii.

În prezent ne bucurăm de o listă enormă, iar de unele pot spune că nici nu am auzit, dar care ocupă o poziție demnă în lista celor 100 de branduri românești. Mai jos vă voi prezenta un clasament al primelor 10 cele mai influente, care pe mulți o să vă uimească sau mulți deja v-ați fi așteptat la ele.

10. Napolact – cu o vechime de peste 105 ani, cunoscut de puțini și sub denumirea de ,,Atelierul lui Vlad”, este unul dintre cei mai importanți producători de lactate, făcute cu lapte din inima Ardealului, ca o continuare a produselor tradiționale din gospodăriile țărănești.

Sursa: www.napolact.ro

9. Ermiplant – activ pe piață încă din 1992, brandul oferă un sortiment cât mai variat de produse cosmetice, pentru toate tipurile de probleme ale pielii, testate dermatologic și care nu conțin parabeni. Testele se realizează în vitro și în vivo, în cadrul laboratoarelor din firmă sau în colaborare cu cele mai recunoscute laboratoare independente din Europa – EVIC International și BIOBASIC Europe.

Sursa: www.elmiplant.ro

8. Dedeman – lanţul de retail cu materiale de construcţii şi amenajări interioare, de tip Do-It-Yourself, cu o vechime de peste 22 ani, a pornit de la 11 angajați în 1994 și s-a extins până astăzi la peste 7500 de oameni ce stau la dispoziția clienților, în cele 41 de magazine din întreaga țară.

Sursa: www.dedeman.ro

7. Farmec – apărut încă din 1967, produsele Farmec erau destinate, la început, femeilor ajunse în pragul vârstei de 40 de ani. Astăzi ele acoperă o gamă mult mai largă de utilizare. Produsele companiei sunt răspândite nu numai în România, ci și în alte ţări din Europa, Asia şi America de Nord.

Sursa: www.farmec.ro

6. eMag – deschis la 17 decembrie 2001, eMag a devenit astăzi cel mai mare magazin online pe piața din România, Bulgaria și Ungaria.

Sursa: www.emag.ro

5. Gerovital – prima cremă Gerovital H3 a apărut pentru prima dată în 1967, în laboratoarele Farmec din Cluj-Napoca, sub îndrumarea celebrei cercetătoare Ana Aslan: ,,Să fii veșnic tânăr nu înseamnă să ai 20 de ani, înseamnă să fii optimist, să te simți bine, să ai un ideal în viață pentru care să lupți și pe care să îl cucerești!”

Sursa: www.farmec.ro

4. Dorna – s-a consolidat ca brand pe piața românească încă din 1999, deși referințele despre apa minerală Dorna datează încă din 1410, în primul document cu trimitere la izvoarele din Munții Suhard, păstrat și astăzi la Muzeul de Istorie din București.

Sursa: www.dorna.ro

3. Arctic – compania Arctic ia ființă în 1968, sub licența lui Thomson Houston și devine prima companie care a lansat platforma de asistență telefonică pre și post-vânzare pentru produse electrocasnice: Arctic Expert Line. În 2013 se consacrează drept lider al producătorilor de aparate frigorifice din Uniunea Europeană. 

Sursa: www.arctic.ro

2. Borsec – cu o vechime de peste 200 de ani de îmbuteliere industrială, Borsec este cunoscut drept izvorul care nu seacă niciodată datorită existenței a peste 15 izvoare de apă minerală naturală și foraje.

Sursa: borsec.romaqua-group.ro

1. Dero – prezent încă din 1966, Dero ocupă astăzi poziția de lider pe piața românească. Este cunoscut drept primul brand care introduce formula de detergent ,,2 în 1” în România, aducând produsele pe noi culmi ale prospețimii.

Sursa: www.dero.ro

Sursă clasificare: www.revistabiz.ro

Comentarii

comentarii

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here