Miercuri a avut loc cea de-a doua ediție NovemBEARD, organizată în LOFT, de către cei de la S.T.U.P și susținută de Jagermeister. NovemBEARD se sărbătorește în fiecare an în luna noiembrie în întreaga lume de către bărbații bărboși și bărbații care pentru o lună decid să-și lase barba să crească în scop caritabil.

În urma evenimentului au fost acordate trei premii, celor mai norocoși bărboși. Premiul „Barba Anului 2014” i-a revenit lui Bogdan Bogi Doltu, pe când titlul pentru „Cea mai frumoasă barbă 2014” i-a fost acordat lui Alexander Funkmachine, iar câștigătorul premiului „Barba De Succes 2014” a fost Ștefan Cosma.

DSC01202

DSC01194

NovemBEARD a avut și un scop caritabil, deoarece cinci bărbați de renume cu barbă au scos la licitație un obiect cu caracter personal și valoros pentru ei, pe care publicul l-a putut achiziționa. Iulian Văcărean, directorul artistic al festivalului ,,Femei Pe Mătăsari’’, a licitat o lămâie, pe când actorul Aureliu Șurulescu, cunoscut datorită serialului ”Rămâi cu mine”, a vândut o ie veche de 80 ani. Iar Don Arthur, designer pentru brandul Marie Ollie, a scos la licitație un tablou pictat de el însuși. Pe lângă aceștia, prezenți la licitație au fost și Mihai Popescu, proprietarul cluburilor Fratelli și Biutiful, dar și Cosmin Tudoran, care a vândut o fotografie veche.

Banii strânși în urma licitației vor fi donați către Parohia „Pogorârea Sfântului Duh – Sfântul Nicolae – Militari” care are în desfășurare un proiect de asistență socială prin care Biserica dorește să vină în ajutorul comunității la modul cel mai concret.

DSC01183

Evenimentul a fost prezentat de Irina Mohora, care a purtat o rochie din tartan, realizată de Don Arthur. Iar de momentul muzical s-au ocupat băieții de la Golan.

Video-ul de promovare al NovemBEARD-ului a fost realizat de către regizorul de film Mircea Zanian, iar fotografiile de către Dacian S. Foldi – The Storyalist – A Photographic Love Affair în Crama Domnească.

golan

Mă bucur că am fost invitată la NovemBEARD, pentru că sunt o iubitoare de bărboși și mi-a plăcut să văd implicarea lor în acest eveniment caritabil. Ținutele din tartan în stilul anilor ’20 ale domnilor prezenți la eveniment au adăugat o nuanță classy evenimentului.

Însă ținând cont că toată treaba cu No-Shave November a pornit din Anglia și avea ca scop ajutorarea bolnavilor de cancer, aș fi preferat să văd că și la noi în țară banii vor ajunge tot în aceeași direcție. În România sunt sute de copii care suferă de această maladie și care au nevoie de susținere materială, pe când bisericile obțin mereu fonduri și donații, însă nu le folosesc întotdeauna așa cum ar fi de cuviință.

Fotograf: Ștefana Olaru

Comentarii

comentarii