Cele mai bune reclame de Crăciun nou apărute
Dacă decorațiunile de Crăciun au început să împânzească deja orașul, tot la fel și reclamele de Crăciun au început să ia cu asalt internetul. Au mai rămas doar câteva zile până la marea deschidere a luminițelor din oraș, dar nerăbdarea comercianților de a-și arăta creativitatea nu vrea să mai aștepte.
Dacă nu ai apucat încă să le vezi, atunci nu mai pierde timpul și pune-te la curent cu noile noutăți în materie de „Crăciuneală”.
În doar o săptămână, reclama de la Marks and Spencer a strâns peste 6 milioane de vizualizări. Cu o durată de fix 3 minute, reclama îți dă impresia că te uiți la un mini-film. Dar ești imediat captivat de poveste și îți arată un exemplu demn de urmat de ,,cum se fac treburile” în lumea lui Moș Crăciun, chiar și atunci când ele sunt realizate de persoana cel mai puțin așteptată.
Reclama este și o lecție importantă, venită din partea unui ,,puști”, pentru cei care uneori uită că nu numai ei sunt importanți, ci și cei apropiați lor merită să se bucure de aceleași lucruri frumoase.
O reclamă surprinzătoare venită din partea celor de la Aeroportul Heathrow. Numai citindu-i titlul mă duce cu gândul la familie și la căldura primitoare de acasă. Cu ocazia a celor 70 de ani de când s-a deschis oficial aeroportul din Londra, Heathrow ține să ne reamintească importanța familiei și a reîntâlnirii cu cei apropiați, pentru că, așa cum zic și ei, cel mai frumos cadou de Crăciun e să fii acasă.
Reclama s-a bucurat de un adevărat succes și a reușit să strângă peste 7 milioane de vizualizări în doar o săptămână.
Singura problemă este că e cam greu de înțeles care este legătura dintre ideea transmisă de reclamă (timpul dedicat familiei tale e cel mai grozav cadou de Crăciun) și reclama pe care ar trebui să o facă produselor de la Sainsbury’s. Îmi place că, în schimb, e foarte realistă și prezintă faptul cum, în ziua de astăzi, suntem copleșiți de multitudinea lucrurilor pe care le avem de făcut și suntem stresați la gândul că nu știm cum să o mai scoatem la capăt.
Să nu uităm de reclama celor de la John Lewis, ce prezintă povestea unei fetițe, Bridget, ai cărei părinți i-au cumpărat o trambulină de Crăciun. Spre surprinderea familiei, vor afla curând că ea nu este singura pasionată de sărituri, ci și micile viețuitoare din împrejurimi se furișează și se bucură de câteva momente de fericire împreună, pe trambulina instalată în curte. Pe principiul ,,cadouri pe placul tuturor”, reclama face vârf, situându-se în fruntea topului de vizualizări, cu peste 18 milioane, în mai puțin de o săptămână.
Reaction video-urile nu au întârziat să apară, mai ales din partea celor de la care ne așteptam mai puțin.
Și pentru că lucrurile nu puteau să se oprească aici, am să închei cu cea mai amuzantă reclamă de Crăciun din 2016, care a venit în cel mai potrivit moment, la numai câteva zile de la alegerea celui de-al 45-lea președinte al SUA. Inspirată din reclama celor de la John Lewis, reclama creionează perfect atitudinea candidaților în urma deciziei care a șocat întreaga lume.